کد خبر : 2327

امنیت اوبر پس از رسوایی افزایش یافت

امنیت اوبر پس از رسوایی افزایش یافت

اوبر اعلام کرده که به زودی سیستم های امنیتی جدیدی را وارد اتحادیه اروپا خواهد کرد. سیستمهایی که رفتار راننده و کاربران و البته روند حرکت و مسیر را قدرتمند تر از همیشه پیگیری می کند.

به گزارش خودروتک، درست یک روز پس از آن که خبر آزار و اذیت یک زن توسط راننده اوبر منتشر شد، این شرکت در بیانیه ای خبر از افزایش تمهیدات امنیتی خود در سیستم های مختلف داده است.

بر اساس گزارش های اولیه، قرار است این سیستم جدید،  به مسافران و رانندگان اجازه دهد به سهولت و به طور دائمی اقدام به  اشتراک گذاری جزئیات سفر، تماس با خدمات اضطراری و دسترسی به اطلاعات ایمنی کنند.

بر همین اساس افرادی که از سرویس شرکت اوبر استفاده می کنند می توانند احراز هویت دو نفره را به عنوان یک لایه اضافی امنیتی و برای جستجوی مکان های ناشناس مورد استفاده قرار دهند. بر اساس این سیستم امنیتی جدید، رانندگان نمی توانند اطلاعات مربوط به مکان دقیق سفر را  پنهان کنند.

تمهیدات امنیتی اوبر به اروپا صادر می شود / از سیستم احراز هویت 2 نفره تا قفل قابلیت پنهان سازی آدرس

این ویژگی ها مدتی پیش وارد این سرویس در ایالات متحده شد و از اواخر تابستان نیز توسعه یافت. بر اساس بیانیه اوبر، این ویژگی ها در هفته های آینده در بیش از 40 شهر انگلستان و 23  شهر اروپا قابل دسترسی است.

ساچین کانسال رئیس بخش ایمنی اوبر نیز در بیانیه ای ایمیلی گفت: "در طول سال گذشته ما تلاش کرده ایم تا ویژگی هایی نوآورانه را ایجاد کنیم که شفافیت، پاسخگویی و آرامش خاطر را برای همه کاربران افزایش می دهد. گسترش این ویژگی های ایمنی جدید در سراسر اروپا گام بعدی برای اطمینان از این است که ما در حال کمک به همه مسادفران در هر نقطه از جهان هستیم."


منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها