کد خبر : 3860

نگاهی به سبد فروش آئودی برای سال 2019

نگاهی به سبد فروش آئودی برای سال 2019

شرکت آئودی به تازگی نقشه راه خود برای سال 2019 را منتشر کرده است. در سال آینده میلادی با دو خودروی جدید S4 و SQ5 ملاقات می‌کنیم.

به گزارش خودروتک، آئودی در سال آینده میلادی از محصولات زیادی رونمایی می‌کند. این کمپانی به تازگی اطلاعاتی در رابطه با محصولات سال 2019 خود برای بازار ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است. در سال آینده با خودروی آئودی A3 ملاقات می‌کنیم. این خودرو به تجهیزات استاندارد زیادی مجهز می‌شود که در این میان می‌توان به رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی اشاره کرد. این خودرو در تریم‌های پریمیوم پلاس و پرستیژ نیز به بازار عرضه می‌شود که ویژگی‌های استاندارد بیشتری دارد. این محصولات از چراغ‌های LED و باکس تلفن Audi بهره می‌برند. این باکس باعث بهبود آنتن‌دهی گوشی شده و قادر به شارژ وایرلس اسمارت فون سرنشینان است.

این کمپانی آلمانی قصد دارد سال آینده میلادی خودروهای سدان A3 و S3 پرستیژ را در ایالات متحده آمریکا به فروش برساند. این محصولات به سیستم کمک پارک خودکار مجهز می‌شود. خودروی A3 کروک در اطراف پنجره‌های خود از فریم آلومینیومی بهره می‌برد. خودروهای A3 سدان و A3 کابریولت به چراغ‌های LED در کابین خود مجهز می‌شود. خودروی آئودی S3 به صورت سفارشی دارای رینگ‌های 19 اینچی است.

محصول بعدی این کمپانی آلمانی، خودروی آئودی RS 3 است. این خودرو به صورت استاندارد به رینگ‌های 19 اینچی جدید و صندلی‌های چرمی مجهز می‌شود. آئودی برای این محصول خود دو پورت شارژ USB برای صندلی‌های عقب و همچنین خروجی 12 ولتی در صندق عقب در نظر می‌گیرد.

سال آینده مدل 2019 آئودی A4 با ظاهری اسپرت‌تر در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. این محصول در تمام تریم‌های خود به خروجی‌های اگزوز جدید مجهز می‌شود. تریم پریمیوم پلاس این خودرو دارای پورت USB در صندلی‌های عقب و آئودی فون باکس است. مدل استیشن این خودرو به صورت استاندارد به سیستم ناوبری MMI Navigation Plus مجهز می‌شود.

آئودی S4 در مدل پایه خود با قیمت 50,200 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با مدل کنونی خود کاهش قیمت 1,200 دلاری را تجربه می‌کند. در حالی که با مدل پایه این خودرو روبه‌رو هستیم، آئودی برای آن صندلی‌های اسپرت در نظر می‌گیرد که از ماساژور بهره می‌برد.

محصولات سری A5 آئودی در سال آینده میلادی با بهبودهایی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این خودرو در پکیج Black Optic Plus نیز به فروش می‌رسد که در این پکیج شاهد استفاده از سیستم تعلیق اسپرت، روکش مشکی رنگ آینه‌های بغل و رینگ‌های 19 اینچی با روکش تیتانیوم خواهیم بود. در این تریم خریدار به صندلی‌های چرمی دسترسی پیدا می‌کند.

آئودی RS5 سال آینده با امکانات استاندارد بیشتری به فروش می‌رسد. آئودی در این خودرو به صورت استاندارد از کیلومترشمار دیجیتال و سیستم ناوبری MMI Navigation Plus استفاده می‌کند. خریداران می‌توانند برای این خودروی آلمانی تجهیزاتی مانند گرم‌کن فرمان و همچنین پکیج‌های Black Optic و Alu Optic را سفارش دهد.

سال آینده مدل 2019 خودروهای آئودی TT و TTS با تجهیزات استاندارد بیشتری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این دو محصول اسپرت به صورت استاندارد به گیربکس خودکار 7 سرعته دو کلاچه مجهز می‌شود. در حال حاضر این خودرو دارای جعبه دنده 6 سرعته خودکار است. این خودرو به صورت استاندارد از آئودی فون باکس و کیلومترشمار دیجیتال بهره می‌برد. آئودی برای خودروی TTS حالت اسپرت را در نظر می‌گیرد.

خودروی آئودی TT سال آینده در پکیج جدید S Line نیز به فروش می‌رسد. این تریم دارای رینگ‌های 19 اینچی آئودی اسپرت است. در خودروی آئودی TTS به صورت سفارشی رینگ‌های 20 اینچی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از کالیپرهای قرمز رنگ برای ترمزهای خود بهره می‌برد و صندلی‌های آن چرمی است.

آئودی Q5 2019 به تجهیزات استاندارد بیشتری در مقایسه با نسخه کنونی خود مجهز می‌شود. این خودرو به صورت استاندارد دارای گرم‌کن برای صندلی‌های جلو و یک نمایشگر 7 اینچی رنگی برای کیلومترشمار خواهد بود. مدل 2019 آئودی Q5 از فریم آلومینیومی برای پنجره‌های خود بهره می‌برد و به سیستم Audi Connect CARE مجهز می‌شود.

آئودی Q5 در تریم پریمیوم پلاس به تجهیزات استاندارد زیادی مجهز می‌شود که در این میان می‌توان به Audi Phone Box، پورت USB برای صندلی‌های عقب و سیستم ناوبری MMI Navigation Plus اشاره کرد. این خودرو در تریم پرستیژ خود دارای سیستم کمک پارک است. آئودی برای این محصول خود تریم جدید Black Optic را در نظر می‌گیرد. در این تریم شاهد استفاده از رینگ‌های 20 اینچی خواهیم بود.

آئودی در سال آینده خودروی SQ5 پریمیوم را با قیمت 52,400 دلار به بازار عرضه می‌کند. آئودی Q7 2019 تغییرات کمی را در سال آینده تجربه خواهد کرد. یکی از بهبودهای این خودرو، حضور سیستم ناوبری MMI Navigation Plus به صورت استاندارد در تریم پریمیوم است. تریم پریمیوم پلاس این خودرو به تجهیزاتی مانند کیلومترشمار دیجیتال، دوربین 360 درجه، چراغ‌های LED و فون باکس مجهز می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها