کد خبر : 2989

آخرین اطلاعات از ب ام و سری 8 روباز

آخرین اطلاعات از ب ام و سری 8 روباز

نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس 2018 به زودی برگزاری خواهد شد و خودرو ساز آلمانی یعنی بی ام و جدیدترین محصول خود با نام بی ام و سری 8 کانورتیبل (bmw 8 series convertible) را به این رویداد خواهد آورد. در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی این خودرو بپردازیم.

به گزارش خودروتک، بی‌ام‌و در گذشته قبل از معرفی خودروهای سری 8، تیزرهای زیادی را از آن در فضای مجازی منتشر کرد. این کمپانی چند ماه پیش نمونه کوپه این خودرو را در معرض دید عموم قرار داد؛ با این حال تا به امروز شاهد معرفی نمونه کانورتیبل، 4 درب و همچنین M8 نبودیم.

به تازگی اطلاعات جدیدی از سوی وب‌سایت Roadshow به اینترنت راه پیدا کرده است. این وب‌سایت موفق شده در یک رویداد رسانه‌ای، با یکی از مسئولین شرکت بی‌ام‌و صحبت کوتاهی داشته باشد. این مقام مسئول اعلام کرده شرکت بی‌ام‌و در ماه آینده میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، نمونه کانورتیبل بی‌ام‌و سری 8 را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

در ماه‌های اخیر شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از بی‌ام‌و سری 8 کانورتیبل به همراه نمونه 4 درب آن بودیم. این خودرو از نظر طراحی تغییرات چندانی را در مقایسه با نمونه کوپه تجربه نمی‌کند؛ با این حال برای آشنایی کامل با آن و همچنین آگاهی کامل از نحوه طراحی آن، باید تا ماه آینده میلادی و برگزاری نمایشگاه خودروی لس آنجلس صبر کنیم.

وب‌سایت Roadshow علاوه بر نمونه کانورتیبل بی‌ام‌و سری 8، به اطلاعاتی درباره نسخه 4 درب و همچنین بی‌ام‌و M8 نیز دست پیدا کرده است. مدل گرن کوپه که نمونه 4 درب این خودرو محسوب می‌شود، در تابستان سال آینده میلادی در اختیار نمایندگی‌های این برند قرار می‌گیرد. در همین بازه زمانی شاهد عرضه بی‌ام‌و M8 به بازار نیز خواهیم بود.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با این محصولات در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال در آینده نزدیک با نمونه کانورتیبل بی‌ام‌و سری 8 ملاقات می‌کنیم. با توجه به این موضوع که بی‌ام‌و در گذشته از نمونه کانورتیبل و همچنین M خودروی سری 8 رونمایی نکرده، بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی محصولات جدید این برند آلمانی هستند.

در حالی که نمونه کنونی بی‌ام‌و سری 8 کوپه توسط بخش M این کمپانی آلمانی مورد بهینه‌‌سازی قرار نگرفته است، شاهد حضور یک موتور قدرتمند در این خودرو و همچنین عملکرد بسیار خوب آن هستیم. این خودرو به موتور 8 سیلندر با حجم 4.4 لیتر مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 523 اسب بخار (390 کیلووات) را در اختیار راننده قرار می‌دهد و شتابی کمتر از 4 ثانیه را برای او به ارمغان می‌آورد.

به احتمال زیاد نمونه کانورتیبل بی‌ام‌و سری 8 وزن بیشتری در مقایسه با نسخه کوپه دارد. با توجه به این موضوع، این خودروی جدید در مقایسه با مدل کوپه عملکرد ضعیف‌تری خواهد داشت. برای اطلاع دقیق از عملکرد این خودرو باید تا ماه آینده میلادی منتظر بمانیم. در حال حاضر در رابطه با زمان عرضه و همچنین قیمت این خودرو، اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.


منبع: تک فاکس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها