کد خبر : 9538

قیمت خودروهای پرتیراژ طی 7 روز چقدر تغییر کرد؟

قیمت خودروهای پرتیراژ طی 7 روز چقدر تغییر کرد؟

قیمت خودرو های مزدا۳ تیپ ۴ صندوق دار با کاهش قیمت ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی امروز با قیمت یکصد و نود و نه میلیون معادل (۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰) تومان، کیا سراتو ۲۰۰۰ – اتوماتیک نیز با کاهش قیمت ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومانی امروز با قیمت یکصد و هشتاد و چهار میلیون معادل (۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰) تومان و برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک + مولتی مدیا با قیمت یکصد و شش میلیون معادل (۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰) تومان با کاهش قیمت در بازار خودرو معامله شد.

به گزارش خودروتک، در این قسمت شما می توانید لیست خودروهایی تولید داخل که در ۷ روز اخیر کاهش قیمت را داشته اند، مشاهده کنید.

قیمت خودروی مزدا۳ . تیپ ۴ صندوق دار امروز: ۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز مزدا۳ . تیپ ۴ صندوق دار یکصد و نود و نه میلیون معادل (۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۲ روز قبل ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودروی کیا سراتو ۲۰۰۰ – اتوماتیک امروز: ۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز کیا سراتو ۲۰۰۰ – اتوماتیک یکصد و هشتاد و چهار میلیون معادل (۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۶ روز قبل ۳,۰۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودروی برلیانس H330 اتوماتیک + مولتی مدیا امروز: ۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز برلیانس H330 اتوماتیک + مولتی مدیا یکصد و شش میلیون معادل (۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۴ روز قبل ۵۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودرو رنو تندر پلاس اتوماتیک امروز: ۵۰,۲۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز رنو تندر پلاس اتوماتیک پنجاه میلیون و دویست هزار معادل (۵۰,۲۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۸ روز قبل ۲۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودروی رنو تندر ۹۰ اتوماتیک امروز: ۴۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز رنو تندر ۹۰ اتوماتیک چهل و هشت میلیون و چهارصد هزار معادل (۴۸,۴۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۶ روز قبل ۱۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

در این قسمت شما می توانید لیست خودروهای ساخت داخل که در ۷ روز گذشته بیشترین افزایش را قیمت داشته اند، مشاهده کنید.

قیمت خودروی رنو کپچر ۲۰۱۶ امروز: ۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز رنو کپچر ۲۰۱۶ دویست و هشتاد و هشت میلیون معادل (۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۱ روز قبل ۳,۰۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودرو دانگ فنگ H30 Cross اتوماتیک امروز: ۹۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز دانگ فنگ H30 Cross اتوماتیک نود و یک میلیون و پانصد هزار معادل (۹۱,۵۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۳ روز قبل ۲,۵۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودروی سوزوکی ویتارا اتومات – کلاس ۱۰ امروز: ۳۰۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز سوزوکی ویتارا اتومات – کلاس ۱۰ سیصد و هفت میلیون معادل (۳۰۷,۰۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۱ روز قبل ۲,۰۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودروی پژو ۲۰۷ جدید . اتوماتیک امروز: ۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز پژو ۲۰۷ جدید . اتوماتیک یکصد و هشت میلیون معادل (۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۸ روز قبل ۱,۰۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.

قیمت خودرو سایپا ۱۱۱ SE ( تنوع رنگ ) امروز: ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت امروز سایپا ۱۱۱ SE ( تنوع رنگ ) چهل و یک میلیون و هفتصد هزار معادل (۴۱,۷۰۰,۰۰۰) تومان است که نسبت به ۱ روز قبل ۹۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت داشته است.


منبع: رگلاژ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها