کد خبر : 7520

پژو 207 اتوماتیک 31 میلیون تومان گران شد + قیمت جدید

پژو 207 اتوماتیک 31 میلیون تومان گران شد + قیمت جدید

در شرایطی که سازمان حمایت و وزارت صنعت از اعلام قیمت های جدید خودروهای داخلی طفره می روند و بازار در رکود سهمگین ناشی از انتظار مشتریان قرار گرفته، ایران خودرو و سایپا مشغول اعلام قیمت تدریجی محصولات خود بر مبنای نرخ دلار سامانه نیما (در حدود 9000 تومان) هستند.

به گزارش خودروتک، براین اساس طی روزهای اخیر، قیمت دنا پلاس توربو مشخص شد و قیمت پژو 207 صندوق دار اتوماتیک نیز بدون احتساب تخفیف قبلی به مشتریان اعلام شد. حالا  قیمت جدید خودروی پژو 207 اتوماتیک از تاریخ 16 دی ماه 97 به شرح جدول ذیل اعلام شده است.

قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک - دی 97:

پژو 207i داراى موتور TU5 با توان 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و امکانات و آپشن هایی نظیر سیستم مولتی مدیا 7 اینچی لمسی و پخش DVD و سیستم رهیاب، غربیلک فرمان طرح جدید به همراه کلیدهاى کنترلی، کروز کنترل، کیسه هواى راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ هاى جدید جلو (داراى چراغ روز)، چراغ هاى جدید عقب، آینه هاى جانبی مجهز به راهنما، سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)، ترمز جلو دیسکى با سیستم خنک شونده و ترمز عقب دیسکى توپر عرضه می شود.
 

گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع گیربکس هاى اتوماتیک سیاره ‌ای (AL4) است که متداول ترین نوع گیربکس هاى اتوماتیک در خودروها هستند. در این گیربگس ها انتقال قدرت از طریق مجموعه چرخ دنده هاى خورشیدى سیاره اى صورت می گیرد. سیستم کلاچ اتوماتیک آن هیدرولیکی است و داراى سیستم کنترلی الکترونیکی نیز است در خودروهاى 207،206، 206 اس دى و پارس اتوماتیک این گیربکس پیش از این نیز مورد بهره بردارى قرارگرفته است. این گیربکس از نظر عملکردو به 2 گروه اتوماتیک و تیپ ترونیک (قابلیت تعویض دنده به صورت دستی) تقسیم می شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها