کد خبر : 2272

افزایش قیمت یک میلیون تومانی پراید / نوسان 20 میلیونی خودروهای مونتاژی

افزایش قیمت یک میلیون تومانی پراید / نوسان 20 میلیونی خودروهای مونتاژی

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: در معاملات امروز خرید و فروش خودرو پراید 111 با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 36 میلیون تومان فروخته شد.

به گزارش خودروتک، سعید موتمنی، درباره آخرین وضعیت خودرو در بازار اظهار کرد: قیمت اغلب خودرو‌ها در بازار امروز، نسبت به روز گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان نوسان داشت.

وی با بیان اینکه قیمت خودرو‌های مونتاژ تا ۲۰ میلیون تومان در نوسان است، تصریح کرد: قیمت همه خودرو‌ها در بازار به ثبات ارز وابسته است، چرا که با به ثبات رسیدن قیمت ارز  بازار خودرو به تعادل می‌رسد.

به گفته موتمنی، زمانی که قیمت در بازار خودرو مشخص شود به تبع خرید و فروش هم در بازار رونق می‌گیرد.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، با بیان اینکه عرضه کم خودرو ماه‌هاست که گریبانگیر این صنف شده است، افزود: در حال حاضر قیمت‌گذاری خودرو صورت نگرفته و بازار بلاتکلیف است.

موتمنی، با اشاره به افزایش قیمت خودروی پراید، تصریح کرد: در معاملات امروز خرید و فروش خودرو پراید 111 با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 36 میلیون تومان فروخته شد.

وی با اشاره به وضعیت خودرو‌های خارجی در بازار اذعان کرد: خرید و فروش در بازار صورت نمی‌گیرد، اما قیمت‌ها نسبت به یک ماه پیش پایین آمده است.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه نوسان قیمت ارز سبب افزایش قیمت‌ خودرو در بازار می‌شود، گفت: در برخی از خودرو‌های وارداتی افت قیمت وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها