کد خبر : 1134

قیمت انواع لاستیک پراید در بازار + جدول

قیمت انواع لاستیک پراید در بازار + جدول

یکی از عوامل مهمی که پیوسته در حوزه خرید تایر ها مطرح می شود توجه خریداران به سلامت آن هاست. این موضوع به خصوص این روزها که شایعه توزیع تایرهای دست دوم در بازار داغ شده بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خودروتک، باید توجه کرد که هرچه تایری زودتر وارد بازار شود و فاصله زمان تولید و توزیع آن کمتر باشد سلامت تایر مذکور بیشتر و کیفیت آن بالاتر است. در این خصوص تایرهای ایرانی در بازار کشورمان حرف اول می زنند؛ چراکه نسبت به نمونه های خارجی زودتر در بازار توزیع می شوند از طرف دیگر باید توجه کرد که در مورد استانداردهای بین المللی نیز تایرهای داخلی قابل اعتماد بوده و در حوزه محصولات پر تیتراژ و پر تقاضایی مثل پراید این تایرهای ایرانی اند که توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. در مواردی تایر ایرانی از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های وارداتی برخوردار بوده و بسیاری از فروشندگان لاستیک و قطعات خودرو، خریداران را به دلیل کیفیت مطلوب تر و قیمت پایین تر تشویق به خرید نمونه های داخلی می کنند.

 

تایر ایرانی

بر اساس استاندارد های بین المللی اگر تایری در شرایط مطلوب و ایده آل نگه داری شود دارای تاریخ مصرفی حداکثر سه ساله است و پس از آن مناسب استفاده نیست.

لازم به ذکر است که تایرسازان ایرانی تقریبا تمامی رنج های تایر سواری، وانتی، باری، اتوبوسی، کشاورزی و راه سازی را در سایزهای مختلف با ساختار بایاس و رادیال نخی پوشش داده و حتی انواع تیوب و نوار ایرانی نیز در بازار قابل دسترسی است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که نیم نگاهی به قیمت تایر ایرانی پراید و محصولات دیگری همچون ماتیز و ام وی ام داشته باشید:

قیمت تایر پراید

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها