کد خبر : 6658

تحویل خودروهای ثبت نامی 20 درصد زیر قیمت بازار

تحویل خودروهای ثبت نامی 20 درصد زیر قیمت بازار

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه قطعاً با عادی شرایط شدن تولید خودرو قیمت‌ها پایین خواهد آمد، گفت: کسانی با قیمت مقطوع خودرو پیش‌خرید کرده‌اند خودروی‌شان با همان قیمت سابق به آنها تحویل داده می‌شود و کسانی هم که با قیمت روز پیش‌خرید کرده‌اند خودروی‌شان ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به آنها تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خودروتک، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج با اشاره به وجود التهابات در بازار خودرو گفت:‌ تولید خودرو در حال افزایش است و شرایط طی ماه‌های آینده در بازار خودرو عادی خواهد شد.

وی افزود: بعد از آغاز تحریم‌ها اولین بخشی که تحریم شد صنایع خودروسازی ما بود که در تیرماه آغاز شد؛ مشکل تأمین قطعه خودروهای ما به تدریج در حال حل شدن است و از کشورهای دیگر در حال خرید و تأمین قطعه‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: براساس بازرسی‌هایی که توسط بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان و نمایندگان مجلس از صنایع خودروسازی انجام شده عمده مشکل عدم تولید خودرو وجود نقص و مشکل در  تأمین قطعه است که این مشکل در مجاری مختلف در حال حل شدن است.

اکبریان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تولید خودرو که الان در حال انجام است شرایط‌مان برای خودروهای داخلی از ابتدای سال آینده عادی خواهد شد. 

وی افزود: کسانی که در مورد خودروهای داخلی پیش‌خرید داشته‌اند نگران نباشند ما اجازه نخواهیم داد به آنها زیانی وارد شد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: تعدادی از مردم پیش از گرانی قیمت‌ها خودرو ثبت‌نام کرده‌اند که در رابطه با کسانی که با قیمت مقطوع خریداری کرده‌اند خودروی خود را با همان قیمت پیش از گرانی دریافت می‌کنند. اما در رابطه با کسانی که با قیمت روز خریداری کرده‌اند درصدی به آنها تخفیف داده می‌شود و سود بانکی آنها نیز محاسبه می‌شود و درصدی هم زیر قیمت بازار با آنها حساب می‌شود و خودرویی که دریافت می‌کنند با قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

اکبریان در پایان خاطرنشان کرد: تولید خودرو که به شرایط نرمالی برسد قطعاً در این شرایط قیمت‌ها پایین خواهد آمد. 

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها