کد خبر : 5326

روش جدید برای بازیابی رمز کارت سوخت خودرو

روش جدید برای بازیابی رمز کارت سوخت خودرو

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از روش جدیدی برای بازیابی رمز کارت سوخت خبر داد و گفت: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر تهران می‌توانند با مراجعه به چهار ناحیه مرکزی در میدان آرژانتین، شمال در خیابان شهید عراقی، شرق در خیابان دردشت و جنوب در میدان راه‌آهن و شهرری، به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

به گزارش خودروتک، ​زیبا اسماعیلی با بیان این‌که یکی از نگرانی‌های مردم در فرایند ثبت‌نام کارت سوخت، مالکانی هستند که کارت سوخت دارند اما رمز آن‌را فراموش کرده‌اند، اظهار کرد: پیش از این اعلام شده بود افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن‌را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند.

قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

وی ادامه داد: با این حال برخی مالکان برای بازیابی رمز کارت سوخت خود عجله دارند. این افراد می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به نواحی ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند. مدارک لازم برای این اقدام سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق، همراه داشتن این سند است.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر تهران نیز می‌توانند با مراجعه به چهار ناحیه مرکزی در میدان آرژانتین، شمال در خیابان شهید عراقی، شرق در خیابان دردشت و جنوب در میدان راه‌آهن و شهرری، به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

براساس این گزارش، شنبه هفته گذشته بود که فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی آغاز شد و از روز دوشنبه، پنجم آذرماه سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت‌نام در اختیار مردم قرار گرفت. همچنین از ششم آذرماه متقاضیان می‌توانستند از طریق کد دستوری #۴* برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها