کد خبر : 4959

عرضه دو خودرو جدید به بازار ایران

عرضه دو خودرو جدید به بازار ایران

در ادامه روند ورود خودروهای چینی به بازار خودرو ایران شرکت سیف خودرو دو محصول از برند بیسو با نام‌های تی‌۳ و تی‌۵ را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خودروتک، شاهین خدامی قائم‌مقام، مدیرعامل سیف خودرو در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: سال گذشته از برند بیسو در نمایشگاه تهران رونمایی کردیم، اما درآن زمان محصول T۵ با گیربکس دستی ارائه شد و با توجه به تغییر ذائقه مردم و گرایش به سمت خودروهای اتومات تغییراتی را در گیربکس این خودرو اعمال و در حال حاضر این محصول را با گیربکس اتومات در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد.

خدامی درصد داخلی‌سازی محصولات بیسو در ایران را در حال حاضر ۷ درصد اعلام کرد و افزود: تا کمتر از چند ماه دیگر این میزان به ۲۰ درصد خواهد رسید.

 وی گفت: با توجه به قطعه‌سازان ماهر و خبره، برنامه‌ریزی‌های خود را برای توسعه این محصول جهت ۵۰ درصد داخلی‌سازی انجام داده‌ایم. خدامی با اشاره به خروج سوبارو از ایران با تداوم تهدیدهای آمریکا گفت: تصمیم به تولید خودرو در شرکت مرتب خودرو که سال‌ها بدون فعالیت بود گرفتیم و با مشاوره با وزارت صمت، تصمیم به نوسازی کارخانه گرفته شد.

در ادامه ضیاء، مدیر فروش و توسعه بازار شرکت سیف خودرو در مورد زمان عرضه این محصول به خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و زمان دقیق هفته آینده از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.  وی در ادامه مبلغ پیش‌پرداخت برای محصول تی ۳ را ۹۰ میلیون تومان و برای محصول تی ۵ ،۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و حدود نهایی قیمت این خودرو را با توجه به ارز نیمایی امروزحدود ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان برای خودروی بیسو تی ۳ و ۲۳۵تا۲۵۰ میلیون تومان برای تی ۵ اعلام کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها