کد خبر : 3989

نمایشگاه قطعات خودرو تهران افتتاح شد

نمایشگاه قطعات خودرو تهران افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرویی امروز با حضور برخی مدیران خودرویی و مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

به گزارش خودروتک، نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو که امروز برگزار شد، تا 24 آبان هرروز از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

این نمایشگاه که هرسال در آبان ماه برگزار می‌شود، میزبان حدود 700 شرکت داخلی و خارجی است که قطعات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

همچنین از مجموع 693 شرکت‌کننده در نمایشگاه امسال، 510 شرکت داخلی و 185 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره‌جنوبی، هندوستان، ایتالیا و لهستان هستند.

از جمله محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه امسال می‌توان به قطعات یدکی خودروهای سواری و سنگین، خدمات پس از فروش، ماشین‌آلات تولید قطعات، مجموعه تزئینی خودرو، خدمات کارگاهی و لوازم کارگاهی خودرو، خدمات فنی مهندسی خودرو، تعمیر و نگهداری، محصولات پاک‌کننده خودرو و سایر آن‌ها اشاره کرد.

برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از 21 تا 24 آبان ماه هرروز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها