کد خبر : 2890

فغان نمایشگاه داران خودرو تهران از نبود مشتری!

فغان نمایشگاه داران خودرو تهران از نبود مشتری!

با آغاز هفته نخست آبان ماه، گزارش‌های میدانی از نمایشگاه‌‌داران و فروشندگان خودرو در نقاط مختلف تهران نشان می‌دهد که با افت قیمت خودرو، همه فروشنده هستند.

به گزارش خودروتک، «ساسان»، یکی از نمایشگاه‌داران غرب تهران در گفت وگو با ایرنا گفت: بازار در رکود کامل به سر می‌برد، قیمت‌ها کاهش چشمگیری داشته و برای ما که بیشتر خودروهای داخلی معامله می‌کنیم، کار سخت‌تر شده‌ است.

تعداد زیادی از افراد خودروهای خود را برای فروش گذاشته‌اند، اما با این قیمت‌ها خودرو در بازار خریداری ندارد. به گفته این نمایشگاه‌‌دار، ثبات قیمت ارز در بازار آزاد، طرح‌های پیش‌فروش خودرو به قیمت نصف بازار و کاهش خریداران، قیمت خودرو را تا حد زیادی پایین آورده است.

«مهدی»، مدیر داخلی نمایشگاه خودروی بزرگی در شمال تهران نیز تصدیق می‌کند که رونق بازار مانند گذشته نیست. او می‌گوید: «تفاوتی ندارد، بازار هم برای خودروهای خارجی و هم برای خودروهای کلاس بالای داخلی، بی‌رمق شده است. خیلی‌ها سر می‌زنند، قیمت می‌گیرند، اما پای خرید نمی‌آیند.»

این مدیر داخلی نمایشگاه خودرو تصریح کرد: خیلی‌ها با کاهش قیمت خودرو سراسیمه شده‌ و نگران از دست دادن سرمایه‌شان هستند برای همین همه تمایل به فروش خودرو دارند، البته منظورم کسانی است که خودرو را خریده بودند تا پس از افزایش قیمت بفروشند و به دنبال سود بی‌زحمت بودند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها