کد خبر : 9954

تیونینگ هیجان انگیز روی هوندا سیویک

تیونینگ هیجان انگیز روی هوندا سیویک

یک کیت بدنه اسپرت برای هوندا سیویک تایپ R توسط تیونر Mugen معرفی شده است که ظاهری بسیار اسپرت و خشن دارد.

به گزارش خودروتک، یکی از کیت‌های اسپرت که برای هوندا سیویک تایپ R در نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۱۸ رونمایی شد متعلق به تیونر Mugen بود. کیت بدنه‌ی این تیونر حسابی قیافه‌ی سیویک تایپ R را اسپرت کرده است. جالب است که جلوپنجره‌ی هوندا سیویک تایپ R در این کیت شباهت زیادی به محصولات آئودی دارد. این کیت بدنه در بخش‌های کاپوت و سپرها تماما از فیبر کربن ساخته شده است.

Honda Civic Type R Mugen RC20GT Package

تیونر عنوان کرده است که تغییرات در این هوندا سیویک تایپ R فراتر از ظاهر خودرو هستند و در طراحی این کیت نه تنها به مسائل آیرودینامیک بلکه به بهبود خنک‌کاری موتور نیز توجه شده است. در کنار این تغییرات تیونر اقدام به تقویت موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژردار هوندا سیویک تایپ R نیز کرده اما اشاره‌ای به نتیجه‌ی تغییرات نشده است. موتور هوندا سیویک تایپ R در حالت استاندارد می‌تواند ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

Honda Civic Type R Mugen RC20GT Package

اگر به نظرتان این کیت کمی زیاده‌روی در خود دارد، Mugen یک کیت دیگر با تغییرات کم‌تر هم دارد. کیت تیونینگ Mugen چندان هم بی‌رقیب نیست و هوندا در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که در حال کار روی نسخه‌ای قوی‌تر از سیویک تایپ R است و حتی احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ۴ چرخ محرک از این خودرو وجود دارد. ممکن است این مدل قدرتمند همان مدل فیس لیفتی باشد که سال گذشته تصویر جاسوسی آن منتشر شد.


منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها