کد خبر : 9541

برلیانس به دروازه های اروپا رسید + تصاویر

برلیانس به دروازه های اروپا رسید + تصاویر

به تازگی شاسی بلندی با لوگوی برلیانس در حال آزمایش در اروپا مشاهده شده که به نظر می‌رسد تلاش دیگری از سوی این شرکت برای فروش محصولاتش در خاک قاره سبز باشد.

به گزارش خودروتک، احتمالا این شاسی بلند جدید، نسخه فیس لیفت شده‌ای از برلیانس V7 باشد چراکه کابینی کاملا مشابه با آن دارد.

از تصاویر اینگونه دریافت می‌شود که ابعاد این خودرو بزرگتر از خودروی آزمایشی قبلی برلیانس است که پیش از این در اروپا مشاهده شده بود. نکته جالب دیگر اینکه چراغ‌های جلو و عقب آن نسبت به جثه کلی خودرو بسیار کوچک بوده که به نظر می‌رسد علت این مسئله به عاریت گرفته شدن چراغ‌ها از دیگر محصولات برلیانس باشد تا طراحی ظاهری خودروی آزمایشی تا قبل از رونمایی نهایی، آشکار نشود.

با نگاهی عمیق‌تر به این خودرو می‌توان دریافت که به احتمال زیاد با نمونه‌ای تغییر چهره یافته از شاسی بلند جذاب برلیانس V7 روبرو هستیم که درحال حاضر در بازار چین عرضه می شود. با نگاه به فضای کابین این گمانه‌زنی بیشتر به حقیقت نزدیک می‌شود چراکه فضای داخلی خودرو را بسیار شبیه به مدل نامبرده می‌یابیم. سیستم چندرسانه‌ای و سرگرمی و همچنین فرم کلی داشبورد، نشانه‌های زیادی از طراحی محصولات ولوو و مازراتی با خود به همراه دارد.

با توجه به فاصله خالی کنار چراغ‌های جلو، می‌توان حدس زد که برلیانس قصد دارد طراحی بخش جلوی این خودرو را خشن‌تر از قبل و واجد ویژگی‌های اسپرت سازد که دامنه این تغییرات به جلوپنجره خودرو نیز خواهد رسید.

در حال حاضر بریلیانس B7 در بازار چین با پیشرانه توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر عرضه می‌شود که 204 اسب بخار قدرت داشته و به جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه خودکار متصل است. همچنین گفته می‌شود برلیانس برنامه دارد در آینده نزدیک برای این خودرو -که به لطف بدنه بزرگش گنجایش 7 سرنشین را دارد- پیشرانه پلاگین هیبرید نیز ارائه نماید.

بد نیست بدانید شرکت برلیانس که تاسیساتی در دو منطقه Tiexi و Dadong دارد، یکی از شرکای چینی شرکت ب ام و است. این خودروساز آلمانی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد ظرفیت شراکت خود با برلیانس را افزایش دهد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها