کد خبر : 7539

فیس لیفت لامبورگینی هوراکان 2019 لو رفت + تصاویر

فیس لیفت لامبورگینی هوراکان 2019 لو رفت + تصاویر

تصاویر نسخه به روز رسانی شده ی لامبورگینی هوراکان 2019 با ظاهری خشن تر و پیشرانه ای قدرتمند تر پیش از نمایشگاه خودرو دیترویت منتشر شد.

به گزارش خودروتک، تصاویر نسخه به روز رسانی شده ی لامبورگینی هوراکان 2019 با ظاهری خشن تر و پیشرانه ای قدرتمند تر پیش از نمایشگاه خودرو دیترویت منتشر شد.

این خودرو لامبورگینی برای نخستین بار در سپتامبر گذشته شکار دوربین عکاسان جاسوسی شد و همان طور که در تصاویر مشخص است، از ظاهری جدید براساس مدل پرچمدار پرفورمانته بهره برده است.

ظاهر تهاجمی تر در نمای جلو و استفاده از اگزوزهای دوقلو محبوب لامبورگینی پرفورمانته بخشی از تغییرات قابل توجه آن به شمار می رود.

خودرو LP610-4 چهارچرخ محرک که از زمان رونمایی در سال 2014 بدون تغییرباقی مانده بود، هم اکنون تفاوت هایی کرده که از جمله می توان به استفاده از دیفیوزرهای و چراغ های عقب جدید و تغییر و نصب سیستم اگزوز در بالای دیفیوزر عقب اشاره کرد.

نزدیک ترین خودرو به لامبورگینی هوراکان، برادر ناتنی آن آئودی R8 است که به نظر می رسد، ویژگی های زیادی از ان به ارث برده باشد.هوراکان در حال حاضر از پیشرانه 5.2 لیتری  V10  با قدرت 610 اسب بخار و 560 نیوتون متر گشتاور بهره برده که پیش بینی می شود همانند آئودی R8 با افزایش قدرت خروجی همراه شود.

تغییرات در کابین خودرو نیز بسیار ساده و اندک است و تغییرات فنی شامل قرارگیری پیشرانه در وسط شاسی می شود.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها