کد خبر : 6991

انتشار جزئیات بیشتر از ب ام و X8

انتشار جزئیات بیشتر از ب ام و X8

به تازگی بی‌ام‌و X7 معرفی شده است؛ با این حال با توجه به خودروهای سری 8 این کمپانی آلمانی انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور با بی‌ام‌و X8 ملاقات کنیم.

به گزارش خودروتک، بی‌ام‌و در بازار خودروهای زیادی به فروش می‌رساند و در بخش‌های زیادی فعالیت دارد. این برند آلمانی خودروهای سدان، کوپه، کانورتیبل، کراس‌اوور و SUV را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. در این میان بی‌ام‌و X7 که در سال جاری میلادی معرفی شده، یک خودروی SUV لوکس فول سایز بوده که با خودروهای رنجرور SVAutobiography و مرسدس بنز GLS رقابت می‌کند. ایکس 7 بالاتر از تمام تولیدات این برند آلمانی قرار می‌گیرد.

بی‌ام‌و X7 در بالاترین نسخه خود مجهز به تمام تجهیزات سفارشی با قیمت 120 هزار دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. در حالی که با یک خودروی گران قیمت روبه‌رو هستیم، طرفداران این برند منتظر رونمایی از یک خودروی SUV لوکس‌تر هستند. شایعات از این خودرو با نام بی‌ام‌و X8 یاد می‌کنند.

بی‌ام‌و در گذشته نه چندان دور این نام تجاری را به ثبت رسانده بود. گزارش‌های اولیه ادعا کرده بوند که این خودرو در سال 2020 از راه می‌رسد، البته اگر بی‌ام‌و اجازه تولید آن را به مهندسان خود بدهد. به تازگی اطلاعات جدیدی از این خودروی لوکس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بر اساس گزارشی که از سوی BMWBlog منتشر شده، این خودرو دارای کدنام G09 است. در این گزارش ادعا شده که این خودرو بر پایه بی‌ام‌و ایکس 7 توسعه پیدا می‌کند، بنابراین به احتمال زیاد نباید منتظر یک خودروی کوپه باشیم و سرنشینان به فضای سر زیادی دسترسی پیدا خواهند کرد. به نظر می‌رسد بی‌ام‌و قصد دارد این خودرو را به صورت 4 سرنشین تولید کند، البته این احتمال وجود دارد که این شرکت آلمانی ردیف سوم را به صورت سفارشی برای خریداران خود در نظر بگیرد.

خریداران ثروتمند این خودرو علاوه بر کیفیت بسیار بالای کابین، به تجهیزات و فناوری‌های بی‌شماری دسترسی پیدا می‌کنند. گفته می‌شود بی‌ام‌و ایکس 8 تبدیل به گران‌ترین خودروی تولیدی این برند آلمانی می‌شود. بی‌ام‌و در حال حاضر خودروهای گران‌تر از X7 را نیز در بازار به فروش می‌رساند که شامل محصولات سری 8 و همچنین i8 می‌شود. انتظار می‌رود X8 فاصله میان بی‌ام‌و X7 و رولز رویس کولینان با قیمت 300 هزار دلار را پر کند. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از بی‌ام‌و X8 در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها