کد خبر : 6761

جی پاور دست از سر ب ام و بر نمی دارد

جی پاور دست از سر ب ام و بر نمی دارد

تیونر جی پاور مدلی از بی‌ام‌و 760Li معرفی کرده که توانایی‌های حرکتی آن قابل مقایسه با خودروهای سوپراسپرت است.

به گزارش خودروتک، اگر یک بی‌ام‌و 760Li دارید و در کشور آلمان زندگی می‌کنید، خبر خوبی برایتان داریم. تنها با پرداخت ۲۳۵۰ دلار به شرکت تیونینگ جی پاور (G-Power) می‌توانید توانایی‌های حرکتی سدان لوکس خود را در حد یک خودروی سوپر اسپرت چند سال پیش ارتقا دهید.

بی‌ام‌و

این پکیج با این قیمت شامل پک نرم‌افزاری V1 می‌شود که با بهینه‌سازی واحد کنترل الکترونیکی موتور، قدرت پیشرانه را از ۶۰۱ اسب‌بخار به ۶۹۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را از ۸۰۰ نیوتون‌متر به ۹۰۰ نیوتون‌متر ارتقا می‌دهد.

به‌گفته‌ی جی پاور، بی‌ام‌و 760Li پس از نصب این پکیج قادر خواهد بود تا سرعت خود را در ۳.۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. با پرداخت ۵۳۲ دلار دیگر، جی پاور سیستم محدودکننده‌ی سرعت خودروی شما را نیز حذف می‌کند تا به این ترتیب بتوانید به حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنید.

بی‌ام‌و

اگر می‌خواهید بدانید که آیا پکیج جدید جی پاور ارزش پرداخت را دارد یا نه؛ باید اشاره کنیم که بی‌ام‌و 760Li در حالت استاندارد دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۳.۹ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. به‌گفته‌ی تیونر، نصب این پکیج روی 760Li هیچ تاثیر منفی روی کارکرد و دوام پیشرانه‌ی V12 تویین توربوی ۶.۶ لیتری این خودرو ندارد و خریداران می‌توانند با اطمینان کامل از سلامت خودروی خود اقدام به خرید این پکیج کنند. درکنار پکیج ارتقای فنی، جی پاور رینگ‌های اسپرت خود را که از نوع آلیاژی سبک وزن هستند نیز روی خودرو نصب می‌کند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها