کد خبر : 6167

چهره نهایی مدل 2020 پورشه 911 روباز لو رفت

چهره نهایی مدل 2020 پورشه 911 روباز لو رفت

به تازگی تصاویری از نسل جدید پورشه 911 کابریولت در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که طراحی این خودرو را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خودروتک، پورشه در گذشته نه چندان دور از نسل جدید خودروی 911 رونمایی کرد. این کمپانی نمونه کوپه این خودروی اسپرت را در معرض دید عموم قرار داد؛ با این حال در آینده شاهد رونمایی از نمونه کانورتیبل آن نیز خواهیم بود. شرکت‌های مختلف قبل از رونمایی از محصولات خود، آن‌ها را با پوشش محافظ در فضاهای عمومی مورد بررسی فنی قرار می‌دهند. به تازگی عکاسان موفق به شکار پورشه 911 کاررا 4S کروک شده‌اند.

این تصاویر واضح‌ترین تصاویر منتشر شده از این خودروی کانورتیبل آلمانی محسوب می‌شوند. این خودرو از طراحی مشابه با نمونه کوپه خود بهره می‌برد که طبیعی به نظر می‌رسد. این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود طراحی عضلانی‌تری دارد و همچنین از چراغ‌های LED برای جلوی آن استفاده شده است. در بخش پشتی شاهد حضور چراغ یکپارچهLED  هستیم. نسل جدید پورشه 911 کابریولت مانند نسل گذشته خود دارای سقف پارچه‌ای است که به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود. انتظار می‌رود زمان موردنیاز برای این کار نزدیک به 20 ثانیه باشد.

پورشه 911 کاررا 4S کانورتیبل مانند نمونه کوپه خود به یک موتور 6 سیلندر باکسر با حجم 3.0 لیتر مجهز می‌شود. این موتور همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 443 اسب بخار قدرت و 528 نیوتون متر گشتاور است. سرعت نمونه کوپه این خودرو در مدت زمان 3.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 305 کیلومتر بر ساعت است. از آنجایی که نمونه کروک این خودرو در مقایسه با نسخه کوپه وزن بالاتری دارد، انتظار می‌رود عملکرد آن مقداری از پورشه 911 کوپه ضعیف‌تر باشد.

در حالی که تصویری از کابین این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، طراحی فضای داخلی آن تفاوتی با نمونه کوپه نخواهد داشت. این خودرو به نمایشگر 10.9 اینچی لمسی و سیستم‌های کمک راننده جدید مجهز می‌شود. این خودرو با قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه کوپه به فروش می‌رسد. خودروی کاررا S با قیمت پایه 113,000 و کاررا 4S با قیمت پایه 120,600 دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود در آینده نزدیک با پورشه 911 کانورتیبل ملاقات کنیم. احتمال رونمایی از این خودروی جذاب در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس 2019 وجود دارد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها