کد خبر : 5450

رنو کپچر مدل 2019 در راه است

رنو کپچر مدل 2019 در راه است

اگر پیش از این تصاویر جاسوسی منتشر شده از رنو کلیو مدل 2019 را دیده باشید، احتمالاً مشاهده تصاویر جاسوسی که از نسل دوم رنو کپچر منتشر شده برای شما چندان غیرمنتظره نخواهد بود.

به گزارش خودروتک، نسل جدید کپچر از نظر طراحی در مقایسه با مدل فعلی نسخه‌ای تکامل یافته خواهد بود و طرحی کاملاً جدید نخواهد داشت.

همانطور که می‌دانید، در واقع کپچر همان کلیو است، فقط ارتفاع آن افزایش یافته است. با این حساب، می‌توان انتظار داشت سال آینده که این دو مدل صاحب طرحی جدید خواهند شد، شاهد شباهت زیادی میان سبک طراحی آن‌ها باشیم. همانطور که انتظار می‌رفت، نسل جدید کپچر در اولین حضورش در خیابان‌ها با استتار کامل ظاهر شده است.

رنو تلاش کرده بیشتر قسمت‌های این کراس‌اور جدید را کاملاً بپوشاند که این موضوع شامل سبک طراحی ستون عقب کپچر هم می‌شود. با این حال، باید بدانید نسل جدید کپچر از نظر طراحی در مقایسه با مدل فعلی نسخه‌ای تکامل یافته خواهد بود و طرحی کاملاً جدید نخواهد داشت.

در حقیقت بهتر است بگوییم نسل جدید کپچر تلفیقی از فرم بدنه مدل فعلی و زبان طراحی جدید رنو خواهد بود. اگرچه پوشش زیاد مانع دیده شدن بسیاری از قسمت‌های این کراس‌اور فرانسوی شده است، اما به نظر می‌رسد چراغ‌های LED باریک عقب طرحی متفاوت نسبت به مدل فعلی دارند. در مجموع به نظر می‌رسد نسل جدید کپچر نسبت به مدل فعلی ظاهری عضلانی‌تر خواهد داشت.

با وجود این‌که نسل جدید کپچر در فضای خارجی چندان تغییر نخواهد کرد، اما این قضیه در خصوص فضای کابین این خودرو صدق نمی‌کند. همانند رنو کلیو جدید، کپچر جدید هم در فضای کابین از تکنولوژی جدیدتری بهره خواهد برد. انتظار می‌رود رنو در قسمت میانی داشبورد کپچر جدید یک صفحه نمایش لمسی به صورت عمودی نصب کند و احتمالاً امکان سفارش صفحه پشت آمپر دیجیتالی به عنوان یک آپشن برای این خودرو وجود خواهد داشت.

همانند رنو کلیو جدید، نسل دوم کپچر هم از نسخه تغییر یافته از پلتفرم CMF-B بهره‌مند خواهد بود. در ابتدای عرضه این خودرو به بازار، رنو آن را با دو نوع پیشرانه بنزینی به فروش خواهد رساند که احتمالاً دو مدل توربو با حجم‌های 1.0 و 1.3 لیتر خواهند بود. بد نیست بدانید مدل 1.3 لیتری با همکاری رنو-نیسان و دایملر توسعه یافته است. احتمالاً در آینده شاهد نسخه‌های دیزلی و پلاگین هیبرید از این کراس‌اور فرانسوی نیز خواهیم بود.

انتظار می‌رود رنو تابستان سال 2019 از نسل جدید کپچر پرده‌برداری کند و به این ترتیب فروش آن در اروپا از پاییز آغاز خواهد شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها