کد خبر : 5361

گارانتی 7 ساله نامحدود برای سانگ یانگ

گارانتی 7 ساله نامحدود برای سانگ یانگ

نمایندگی محلی سانگ‌یانگ در استرالیا، برای مدل‌های جدید مانند رکستون، تیوولی و موسو، گارانتی هفت‌ساله با کیلومتر نامحدود ارائه می‌دهد.

به گزارش خودروتک، سانگ‌یانگ نیز به‌عنوان یکی دیگر از خودروسازان کره‌ای حاضر در استرالیا، گارانتی هفت‌ساله با کیلومتر نامحدود برای محصولات خود ارائه می‌دهد. سانگ‌یانگ که جزییات برخی از مدل‌های جدید خودروهای خود از جمله Musso ،Rexton و Tivoli را برای مشتریان استرالیایی ارائه می‌داد، تائید کرد که از این پس گارانتی ۷ ساله نیز برای آنان در دسترس خواهد بود. 

البته خدمات بیشتری علاوه‌بر نامحدود بودن کیلومتر کارکردی این محصولات وجود دارد. این خدمات شامل جدول برنامه هفت‌ساله برای قیمت‌گذاری خدمات (که هنوز جزییات آن مشخص نشده است) و هفت‌سال خدمات کنار جاده‌ای می‌شود.

Ssangyong / سانگ یانگ

پس از دو سال وقفه، سانگ‌یانگ برای ارائه‌ی گارانتی ۷ ساله درکنار کیا موتورز قرار می‌گیرد؛ البته برخی شرکت‌های خودروسازی حاضر در بازار استرالیا این نوع گارانتی را به‌صورت پیشنهاد با مدت زمان محدود ارائه می‌دهند. تیم اسمیت، رئیس نمایندگی سانگ‌یانگ در استرالیا گفت: این نوع ضمانت‌نامه بلندمدت به‌منظور ارائه‌ی خدمات باکیفیت در سطحی بالاتر از سایر شرکت‌های محلی کوچک طراحی شده است. اگرچه گارانتی کارخانه به مدت پنج سال و با کیلومتر نامحدود است، اما شرکت واردکننده‌ی محصولات سانگ‌یانگ در بریتانیای کبیر پوشش گارانتی را به ۷ سال و ۲۴۰ هزار کیلومتر برای مدل دوکابین موسو افزایش می‌دهد. 

SsangYong Tivoli / سانگ‌ یانگ تیوولی

اسمیت که تجربه‌ی حضور در برندهای محلی استرالیا را در کارنامه‌ی خود دارد، از نمایندگی هاوال جدا شد و به سانگ‌یانگ پیوست. این مدیر محلی از تجربیات خود برای افزایش رقابت‌پذیری در بازار استرالیا بهره می‌گیرد. پوشش جدید گارانتی هفت‌ساله برای محصولات سانگ‌یانگ، باعث کمرنگ شدن گارانتی ۳ ساله توسط شرکت‌های کوچک محلی و همچنین گارانتی پنج‌ساله توسط شرکت‌های بزرگ خودروسازی مانند هیوندای، هوندا، مزدا، اشکودا، هولدن و فورد می‌شود. تویوتا، فولکس‌واگن، نیسان، سوزوکی و سوبارو هم برای خودروهای جدید خود گارانتی ۳ ساله (خودروهای موجود در طرح پیشنهادهای ویژه شامل این گارانتی نمی‌شوند) ارائه می‌دهند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها