کد خبر : 5038

اعلان جنگ پورشه با معرفی 911 GT2 RS

اعلان جنگ پورشه با معرفی 911 GT2 RS

پورشه با حضوری قدرتمند در نمایشگاه لس‌آنجلس خط بطلانی بر تمام انتقادات کشید. اشتوتگارتی‌ها با معرفی ویرایش کلاب‌اسپرت از 911GT2 RS خود بازی خطرناک کوپه‌های مسابقه‌ای را داغ‌تر کرد.

به گزارش خودروتک، نسخه مسابقه‌ای مدل 911GT2 RS با کاهش وزن، بهبود مشخصات آیرودینامیک و ارتقای عملکرد فنی برای لذت بردن از پیست آماده شده است.

حیرت‌انگیز این است که پورشه توانست از دل پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت توربوشارژر آن 690 اسب‌بخار قدرت بیرون بکشد. بعد از موفقیت خیره‌کننده نسخه خیابانی 911GT2 RS که با کد 991.2 شناخته می‌شود، پورشه نمونه مخصوص پیست را معرفی کرده است.

باز هم مانند گذشته شاهد آن هستیم که این شرکت آلمانی قصد دارد طرفداران خود را عصبی کند. چراکه برنامه تولید این مدل روی 200 دستگاه بسته شده است.

مدیر بخش موتوراسپرت و خودروهای جی‌تی پورشه می‌گوید در سال‌های پیش رو علاقه‌مندان به GT2 RS کلاب‌اسپرت تنها این خودرو را در روزهای مخصوص در پیست نخواهند راند، بلکه از این به بعد می‌توانند روی رویدادهای جهانی اتومبیل‌رانی حساب باز کنند.

پورشه برای این مدل از جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه موسوم به PDK استفاده کرده است. هم‌چنین بهره‌گیری از رینگ‌های 310 میلی‌متری برای محور عقب اوج هنر مسابقه‌ای مهندسان پورشه را به رخ کشیده است. پورشه می‌گوید این پورشه دارای کالیپرهای ترمز 6 پیستونه آلومینیومی است، که در محور جلو روی دیسک‌های 390 میلی‌متری و در محور عقب روی دیسک‌های 380 میلی‌متری قرار گرفته‌اند. همچنین به لطف استفاده از CFRP در اجزای مختلف همانند سقف و کاپوت وزن خودرو کاهش یافته و به 1390 کیلوگرم رسیده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها