کد خبر : 5033

تیونینگ فضایی روی مک لارن

تیونینگ فضایی روی مک لارن

راستش را بخواهید نوویتک از مدت‌ها قبل علاقه خود را نسبت به مک‌لارن 720S نشان داده بود.

به گزارش خودروتک، قدرت خروجی این پکیج تنها 6 اسب‌بخار بیشتر از ویرایش سِنا است، اما همین مقدار کم نیز برای مهندسین نوویتک کافی است.

این تیونر در پروژه قبلی خود، در بهبود سوپراسپرت انگلیسی‌ها فقط روی پیشرانه کار کرده بود، اما اکنون شاهد آن هستیم که نوویتک پا را فراتر گذاشته و از یک بادی‌کیت فضایی برای مک‌لارن فوق بهره برده است؛ خودرویی که خود آن را فوق‌العاده و مخصوص پیست قلمداد کرده است.

این خودرو برای آن‌هایی است که نسبت به قیمت سوخت، چندان حساس نیستند. تقریباً می‌توان ادعا کرد کلیه المان‌های آیرودینامک در مک‌لارن 720 اس، دستخوش تغییر شده است؛ از سپر جلو و عقب و چراغ‌های روبرو و انتهایی گرفته تا ورودی‌های هوا و البته سقفی که به لطف یک دریچه جذاب‌تر شده است.

هیجان نوویتک برای شکستن رکورد مک‌لارن مدل Senna‌ وصف‌ناپذیر است. مهندسان با تغییراتی که در ECU (مرکز کنترل الکترونیکی) خودرو و سیستم تنفس خودرو ایجاد کرده‌اند، توانسته‌اند از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربو آن 795 اسب‌بخار نیرو بیرون بکشند.

همین‌که دستاورد نوویتک 6 اسب‌بخار بیشتر از ویرایش سِنا است، برای آن‌ها کافی به نظر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو 2.7 ثانیه اعلام شده که یک‌دهم ثانیه بهتر از مک‌لارن سنا ثبت شده است. البته سرعت نهایی هم‌چنان روی 346 کیلومتر در ساعت ثابت مانده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها