کد خبر : 4173

رونمایی عجیب از شاسی بلند عجیب فورد

رونمایی عجیب از شاسی بلند عجیب فورد

فورد هنوز نامی برای شاسی‌بلند جدیدی که در دست طراحی دارد و رسانه‌ها به آن لقب برونکوی کوچک را داده‌اند انتخاب نکرده، ولی امروز تصاویری از این کراس‌اور کوچک قبل از رونمایی رسمی در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش خودروتک، این تصاویر در یک جلسه نمایندگی‌های فورد که اخیراً در لاس‌وگاس برگزار شده بود گرفته شده‌اند.

این تصاویر که نخستین بار وب‌سایت Off-Road آن‌ها را منتشر کرد، ظاهراً در جلسه نمایندگی‌های فورد در لاس‌وگاس گرفته شده‌اند. درحالی‌که وب‌سایت مذکور ادعا کرده این تصاویر متعلق به نسل جدید برونکو هستند، ولی کاملاً مشخص است که به تصاویر Baby Bronco نگاه می‌کنیم، خودرویی که شرکت از آن با عنوان «شاسی‌بلند کوچک قدرتمند» یاد می‌کند.

به‌طورکلی، شکل طراحی بدنه خودرو شباهت زیادی به تصویر تیزری که قبلاً از این خودرو منتشر شده بود دارد. تمام جزئیات این تصاویر، ماند شیب پنجره جلو، شکل طراحی سقف و حتی ستون عقب با تصویر تیزر برونکوی کوچک هم‌خوانی دارند.

بخش جلو البته کمی متفاوت است، ولی در تصاویر می‌بینیم که خودرو چراغ‌های جلوی گرد با حلقه‌های LED روز روشن خواهد داشت. جالب این‌که چراغ‌ها ادامه داشته، به جلوپنجره راه پیدا کرده‌اند و جایگزین میله‌های کرومی شده‌اند.

پایین‌تر می‌توانیم سپر جلوی پلاستیکی مشکی‌رنگ و دو قلاب بکسل قرمز را ببینیم. از دیگر موارد قابل‌توجه طراحی بدنه می‌توان به دریچه‌های روی گلگیر جلو، رنگ متضاد سقف و تایرهای جذاب آفرود اشاره کرد.

فورد جزئیات زیادی در موردی Baby Bronco منتشر نکرده، ولی گفته می‌شود این مدل بعد از رونمایی مدل استاندارد برونکو در سال 2020 روانه بازار خواهد شد. این خودرو قطعاً قبل از 2023 وارد بازار می‌شود و فورد قبلاً گفته که با این خودرو مشتریانی که عاشق وقت گذراندن با دوستان و خانواده خود هستند را هدف‌گذاری کرده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها