کد خبر : 4146

وقتی جیلی MPV می سازد

وقتی جیلی MPV می سازد

بیش‌تر MPVها اتومبیل‌هایی کسل کننده و بدون جذابیت هستند. همین موضوع باعث شده با وجود کاربردی بودن این دسته از خودروها، محبوبیت چندانی نداشته باشند. دو سال پیش جیلی در نمایشگاه اتومبیل شانگهای از یک مدل مفهومی رونمایی کرد که تصویری امیدوارکننده تر از MPVها به نمایش می‌گذاشت. جیلی MPV کانسپت، امروز به مرحله تولید نزدیک شده و قرار است پایان همین هفته نسخه تولیدی آن با تغییراتی بسیار اندک نسبت به نمونه مفهومی رونمایی شود.

به گزارش خودروتک، جیلی پیش از رونمایی از محصول جدید خود در 16 نوامبر، عکس‌های رسمی آن را منتشر و زمان عرضه آن را سال آینده اعلام کرده است. به نظر می‌رسد جیلی قصد دارد با این محصول تازه خود وارد بازار اروپا شود.

تا کنون فقط چند عکس از نمای بیرونی این خودرو منتشر شده و شما می‌توانید با طراحی بیرونی آن آشنا شوید، اما عکس رسمی نمای کابین آن هنوز منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه استاندارد این خودرو تنها به صورت 5 سرنشین عرضه خواهد شد و ردیف سوم به عنوان یک آپشن قابل انتخاب است. گران‌ترین نسخه از جیلی جیاجی نیز با شش صندلی جداگانه عرضه خواهد شد.

اندازه‌های اعلام شده برای طول، عرض و ارتفاع مینی ون جیلی جیاجی، به ترتیب برابر است با 4706، 1909 و 1664 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز 2805 میلی‌متر اعلام شده است. برای درک درست این انداره کافی است بدانید اندازه این خودرو در تمام وجه‌ها به نسل سوم هیوندای سانتافه بسیار نزدیک است.

جیلی جیاجی در گام نخست با یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 177 اسب بخار عرضه می‌شود. یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک هوشمند نیز نیروی تولیدی این موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یک پیشرانه هیبریدی نیز در آینده برای این اتومبیل قابل انتخاب خواهد بود که شامل یک پیشرانه بنزینی و یک موتور الکتریکی می‌شود که در مجموع توانی حدود 200 اسب‌بخار تولید می‌کنند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرده در پایان سال 2019 یک نسخه تمام الکتریکی نیز از این خودرو عرضه خواهد شد.

منبع: اتومبیل فارسی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها