کد خبر : 4136

پس از مدت ها یک تیونینگ روی مازراتی

پس از مدت ها یک تیونینگ روی مازراتی

شرکت مازراتی این روزها اوضاع خیلی خوبی ندارد و شرکت سخت در تلاش است تا مدل‌های جدیدی را وارد خانواده محصولات پیر خود کند. درعین‌حال، تیونر Pogea Racing تلاش کرده تا با برخی تغییرات مانند تقویت پیشرانه و سیستم تعلیق، گردوغبار پیری را از روی گرن‌کبریو بزداید. این پکیج روی گرن‌توریسمو کوپه هم قابل‌نصب است.

به گزارش خودروتک، این پکیج تیونینگ علاوه‌بر افزایش اندک خروجی‌های پیشرانه، برخی آپگریدهای بدنه و کابین را هم برای گرن‌کبریو به ارمغان آورده است.

پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر خورجینی گرن‌کبریو 460 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور دارد. Pogea Racing با تغییراتی که روی آن اعمال کرده، خروجی‌ها را به 477 اسب‌بخار و 533 نیوتن‌متر افزایش داده است. این تیونر آلمانی می‌گوید حداکثر سرعت گرن‌کبریو با تیونینگ آن‌ها 305 کیلومتر برساعت است.

علاوه‌بر قدرت و گشتاور بیشتر، گرن‌کبریوی Pogea Racing به لطف تغییراتی در سیستم تعلیق، فرمان‌پذیری بهتری دارد. ارتفاع سواری تقریباً 40 میلی‌متر کاهش یافته است.

این مدل کانورتیبل ایتالیایی به رینگ‌های Jules 21 شرکت Pogea Racing مجهز شده است. Pogea Racing می‌گوید در ساخت این رینگ‌ها، از آلیاژ ویژه آلومینیوم برای کاهش وزن و درعین‌حال، حفظ استحکام استفاده می‌شود. رینگ‌ها در جلو 9 اینچ و در عقب 12.5 اینچ پهنا دارند و به دو جفت تایر میشلن پایلوت اسپرت 4S مجهز شده‌اند.

Pogea Racing همچنین به درخواست مشتری برخی آپگریدهای ویژه برای داخل کابین تدارک دیده است. از آن جمله می‌توان به تزئینات فیبر کربنی و روکش چرم اشاره کرد.

طبق نقشه راه محصولات مازراتی، دو مدل گرن‌توریسمو و گرن‌کبریو در حال نزدیک شدن به دوران بازنشستگی خود هستند. شرکت قصد دارد قبل از سال 2022 دو مدل کوپه و کانورتیبل آلفیری را به‌عنوان جانشین‌های این دو مدل قدیمی روانه بازار کند. این دو خودروی جدید نسخه‌های پلاگین‌هیبریدی و تمام الکتریکی هم داشته و علاوه‌بر آن، از قابلیت خودران سطح 3 نیز برخوردار خواهند بود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها