کد خبر : 3744

پکیج X² برای مرسدس بنز X کلاس

پکیج X² برای مرسدس بنز X کلاس

این روزها سفید، مشکی یا نقره‌ای شاید انتخاب‌های اصلی هنگام خرید یک خودرو نزد مشتریان است، ولی هنوز هم هستند کسانی که دوست دارند خودروی‌شان متفاوت و خاص باشد.

به گزارش خودروتک، این پکیج امکان تغییر رنگ بدنه به بیش از 100 رنگ مختلف را به کمک روکش‌های مخصوص بدنه فراهم کرده است.

مرسدس‌بنز با یک پکیج جدید، قصد دارد نیاز این دست مشتریان را پاسخ دهد. این پکیج با نام X²، در وب‌سایت یکی از نمایندگی‌های شرکت در مونیخ معرفی شده و قیمتی برابر با 4165 یورو دارد.

این روکش‌های ویژه در بیش از 100 رنگ مختلف مانند صورتی، سبز روشن و بنفش ارائه شده‌اند. بسته به سلیقه خریدار، تقریباً هر رنگی را می‌توان به کمک این پکیج روی بدنه نخستین پیکاپ تراک مرسدس‌بنز اعمال کرد.

علاوه‌براین، پکیج مذکور یک روکش ویژه هم دارد که روی بخش پایینی درها نصب می‌شود. با 2368 یورو هزینه بیشتر، شما می‌توانید پکیج Design را هم برای خودروی خود خریداری کنید. این پکیج علاوه‌بر دودی کردن شیشه عقب، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف برای نشان‌های جلو و عقب، سپرها، دستگیره درها، قالپاق‌ها و بسیاری موارد دیگر را فراهم می‌کند.

شرکت همچنین پکیج آفرود هم برای X کلاس ارائه کرده که در عین افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، رینگ‌های 18 اینچ و تایرهای بزرگ 265/60 را به قیمت 5056 یورو به خودرو اضافه می‌کند. همچنین با پرداخت مبلغی اضافی، امکان سفارش کاور، جعبه، میله‌های کناری و چندین مورد دیگر برای قسمت بار خودرو وجود دارد.

تمام این موارد به‌صورت محدود فقط روی مدل X250d 4Matic و X350d 4Matic ارائه خواهند شد که به ترتیب، در بازار آلمان قیمت پایه‌ای برابر با 47 هزار و 190 یورو و 53 هزار و 490 یورو دارند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها