کد خبر : 3362

غوغای وانت های تویوتا در SEMA

غوغای وانت های تویوتا در SEMA

شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن از چند مدل وانت پیک‌آپ سفارشی در نمایشگاه تیونینگ و افترمارکت SEMA رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک، تویوتا علاوه‌بر نمایش تعدادی از مدل‌های مختلف هاچ‌بک تویوتا کرولا، از چند مدل وانت پیک‌آپ سفارشی در لاس وگاس رونمایی کرد. در اینجا توضیحی کوتاه در مورد وانت‌های معرفی‌شده در نمایشگاه تیونینگ و افترمارکت SEMA ارائه می‌شود.

پیک‌آپ سفارشی تویوتا توندرا پای پرو

Toyota Tundra pickup /  وانت پیک‌آپ تویوتا توندرا

وانت سفارشی تویوتا توندرا پای پرو (Toyota Tundra PIE Pro)، نوعی محصول نادر و جالب است که برای تولید و تحویل فوری پیتزا هات (Pizza Hut) مورد استفاده قرار می‌گیرد. آشپزخانه سیار موجود در عقب تویوتا توندرا، نمادی از انرژی سبز و پاک است؛ زیرا این پیک‌آپ و آشپزخانه موجود در عقب آن، سوخت خود را از سلول سوخت هیدروژنی تامین می‌کنند.

تویوتا توندرا سفارشی کوین کاستنر

Toyota Tundra pickup /  وانت پیک‌آپ تویوتا توندرا

پیک‌آپ تویوتا توندرا و کوین کاستنر، کلماتی هستند که هیچ کسی فکر نمی‌کرد با همدیگر در یک جمله قرار گیرند. بازیگر برجسته هالیوود با همکاری تویوتا، این پیک‌آپ آف‌رود را برای ماجراجویی در مسیرهای ناهموار طراحی کرده‌اند. این مدل سفارشی براساس تویوتوا توندرا پلاتینیوم (Tundra Platinum) ساخته شده و شامل افزونه‌هایی مانند کیت بالابر ۴.۵ اینچی، وینچ فولادی روی سپر و چراغ‌های آف‌رود است. کوین کاستنر از این پیک‌آپ سفارشی برای کمپینگ و ساخت فیلم‌ در محیط‌های دور از شهر بهره می‌برد.

تویوتا توندرا و تاکوما TRD Pro

tacoma trd pro

دو پیک‌آپ تویوتا تاکوما (Toyota Tacoma)‌ و توندرا نسخه TRD Pro با بهره‌گیری از سیستم تعلیق جدید و سینی محافظ پیشرانه TRD برای حفاظت در مقابل نفوذ شن، ماسه و آب طراحی و ساخته شده‌اند.

وانت پیک‌‌آپ تویوتا باجا، نسخه‌ی ایوان استوارت

toyota BAJA

ایوان استوارت که معمولاً با نام مستعار آیرون‌من (Ironman) شناخته می‌شود، قهرمان استثنایی مسابقات رالی باجا (Baja) با پیک‌آپ تویوتا است. هم‌اکنون یکی از وانت‌هایی که ایوان استوارت با آن به پیروزی دست یافت، در نمایشگاه تیونینگ و افترمارکت SEMA برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها