کد خبر : 3285

وقتی از آفرود صحبت می کنیم، از چه می گوییم؟

وقتی از آفرود صحبت می کنیم، از چه می گوییم؟

در حالی که وانت فورد رنجر ۲۰۱۹ تا چند ماه دیگر وارد بازار می‌شود، خودروساز آمریکایی با نسخه‌های سفارشی و آف‌رود این مدل در نمایشگاه سما ۲۰۱۸، حاضر شد.

به گزارش خودروتک، پیکاپ فورد رنجر ۲۰۱۹ اوایل ماه جاری وارد خط تولید می‌شود؛ مقامات فورد با رونمایی از هفت مدل سفارشی در نمایشگاه SEMA، به دنبال ایجاد هیجان برای محصول جدید خود هستند. سه مدل از جالب‌ترین نسخه‌های سفارشی وانت فورد رنجر ۲۰۱۹ که در نمایشگاه SEMA به نمایش گذاشته می‌شوند، بررسی خواهیم کرد. 

2019 Ford Ranger pickup / وانت پیک‌آپ فورد رنجر 2019

اولین نسخه محصولی از شرکت تیونینگ ایر دیزاین (Air Design USA)، یک پیک‌آپ پهن‌پیکر است که بر اساس مدل رنجر XLT 4 × 4 سوپرکرو تولید می‌شود. با توجه به لزوم آمادگی برای مقابله با زمین‌های ناهموار، وانت سفارشی فورد رنجر با زه بزرگ گلگیر، کلاهک کاپوت (دریچه مخصوص ورود هوا روی کاپوت وانت) و سپر جلوی اصلاح‌شده تجهیز شده است. این مدل همچنین از تعلیق بازتنظیم‌شده با بازوهای کنترل فوقانی و کویل‌اورهای فاکس (Fox)‌ بهره می‌برد. رینگ‌های ۲۰ اینچی با جلاکاری سیاه در تایرهای ۳۳ اینچی نیتو ریج گرپلر (Nitto Ridge Grappler) از دیگر امکانات مدل سفارشی پیک‌آپ فورد رنجر ۲۰۱۹ به شمار می‌روند.

Ford Ranger 2019 SEMA

یکی دیگر از این مدل‌های جذاب، ایکس‌باکس رنجر (Xbox Ranger) و محصول شرکت تیونینگ و افترمارکت ادیکتیو دزرت دیزاینز (Addictive desert Designs) است. درحالی که این مدل لزوماً زیبا نیست، از کیت بالابرنده ۶ اینچی همراه با سپرهای یدکی و رینگ‌ و تایرهای KM3 متعلق به BFGoodrich مخصوص رانندگی آف‌رود و رانندگی در گل‌ولای بهره می‌برد. ظاهر طراحی منحصربفرد وانت در داخل کابین نیز ادامه دارد. پوشش چرم کاتزکین (Katzkin) و بخش مسافر مجهز به دو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX ONE X) از جمله سایر امکانات این مدل به شمار می‌روند. کنسول‌های بازی به سرنشینان عقب اجازه می‌دهند که Forza Horizon 4 بازی کنند و فیلم بازی را نیز می‌توان روی مانیتورهای نصب‌شده در بخش کفی نمایش داد.

Ford Ranger 2019 SEMA

در حالی که بسیاری از مدل‌های سفارشی وانت پیک‌آپ فورد محصول شرکت‌های خدمات پس از فروش و سازنده قطعات یدکی هستند، فورد پرفورمنس مسئولیت سفارشی‌سازی وانت رنجر نسخه Pre-Runner را بر عهده گرفته است. این نسخه که توانایی‌های آف‌رود فورد پرفورمنس را به نمایش می‌گذارد، از کیت بالابرنده ۳ اینچی تعلیق Fox/BDS با کمک‌فنرهای آف‌رود و بازوهای کنترل جدیدی بهره می‌برد. این مدل همچنین دارای پکیج آف‌رود FX4 است که قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی، رینگ‌های ۱۷ اینچی و تایرهای چهارفصل KO2 متعلق به شرکت BFGoodrich ارائه می‌دهد. تغییرات ظاهری این مدل خیلی برجسته نیست، اما فورد پرفورمنس مجموعه‌ای از قطعات شرکت ادیکتیو دزرت دیزاینز استفاده می‌کند. این قطعات شامل سپرهای جدید، باربند، چرغ روی رکاب، صفحه محافظ دیفرانسیل و چراغ‌های کمکی می‌شود.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها