کد خبر : 3260

دلبری خشونت آمیز به شیوه فورد

دلبری خشونت آمیز به شیوه فورد

فورد موستانگ با پکیج آپشن تیونینگ آیرودینامیک Series 1 RTR، در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ معرفی شد.

به گزارش خودروتک، فورد در کنار انوع وانت پیکاپ‌های قدرتمند، با چند مدل سفارشی موستانگ در نمایشگاه سما (SEMA) حاضر شده است. سری یک موستانگ RTR تحت نظر مستقیم وان گیتین جونیور، قهرمان مسابقات فرمولا دریفت آمریکا طراحی شده است.

مدل جدید موستانگ RTR با داشتن جزئیات مشابه خودروهای دریفت RTR شامل چراغ‌های جانبی جلوپنجره، کیت بدنه‌ی آیرودینامیک و البته طراحی خاص با رنگ قرمز در سما جلب توجه خواهد کرد.

Ford Mustang RTR

سری یک RTR، در اصل پکیج آپشن جدید موستانگ است که برای مدل‌های اکوبوست و GT عرضه می‌شود. رینگ‌های جدید ۱۹ اینچ، اسپویلر کوچک عقب و نشان RTR در بخش‌های مختلف بدنه و کابین، از ویژگی‌های ظاهری این مدل جدید است. برخلاف پروژه‌های دیگر فورد برای سما ۲۰۱۸، پکیج RTR تنها تغییرات ظاهری در پونی‌کار محبوب این شرکت ایجاد می‌کند و خبری از ارتقای فنی و قدرت پیشرانه، به‌جز سیستم تعلیق پرفرمنس با میل تعادل‌های قابل تنظیم نیست.

Ford Mustang RTR

گیتین جونیور، مدیرعامل شرکت RTR Vehicles در مورد محصول مشترک با فورد گفت: هدف ما، ارتقای حس و تجربه‌ی رانندگی فورد موستانگ به سطحی بالاتر است. حاصل همکاری RTR و Ford Performance، تولید خودرویی با رانندگی شهری لذت‌بخش، توانایی مناسب و گسترده در پیست و تجربه‌ی مالکیت یک موستانگ متفاوت بوده است.

Ford Mustang RTR

پکیج سری یک RTR تنها به‌تعداد ۵۰۰ نمونه و به‌صورت آپشن برای مدل‌های پرفرمنس پکیج موستانگ GT و اکوبوست با قدرت‌های ۴۶۰ و ۳۱۰ اسب بخار، اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد؛ اطلاعاتی از قیمت این پکیج، منتشر نشده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها