کد خبر : 3159

پیکاپ های غول کش «رَم» در SEMA

پیکاپ های غول کش «رَم» در SEMA

نمایشگاه خودروی سِما را می‌توان جذاب‌ترین نمایشگاه برای شرکت‌های تیونر در آمریکا خواند، جایی که همه‌ساله این شرکت‌ها به عرضه آخرین و بهترین تجهیزات خودرویی خود می‌پردازند.

به گزارش خودروتک، این دو کانسپت به تجهیزات و قطعات ساخت موپار زیادی مجهز بوده و از برخی جهات، دقیقاً نقطه مقابل هم هستند. در طول برگزاری سِما، کانسپت‌های مختلف تا انواع تجهیزات خودرویی در لاس‌وگاس در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرند. رم، به‌عنوان یکی از خودروسازهای برتر آمریکایی امسال از فرصت این نمایشگاه به‌خوبی استفاده کرده و می‌خواهد 14 دستگاه خودروی ویژه را به لاس‌وگاس بیاورد. در میان این خودروها، درحالی‌که هنوز نمایشگاه شروع نشده شرکت می‌خواهد روی دو مدل کانسپت به نام‌های Rebel و Big Horn تاکید بیشتری بکند. هردوی این کانسپت‌ها در کنار 12 مدل دیگر، در غرفه 1425 مترمربعی شرکت در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

رم 1500 ریبل به تجهیزات مختلف موپار و همچنین برخی محصولات مفهومی مجهز شده است. این مدل رنگ بدنه آبی ویژه‌ای به نام Rebel Smoke دارد. برای قدرتمندتر کردن ظاهر این تراک، خودرو به یک کیت افزایش ارتفاع Mopar مجهز شده که ارتفاع آن را حدوداً 5 سانتی‌متر بیشتر کرده است. با کمک کیت Mopar Airflow، هوای بیشتری در اختیار پیشرانه 5.7 لیتری هِمی هشت سیلندر خورجینی خودرو قرار گرفته و خروجی‌های آن را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است.

ریبل به رینگ‌های 18 اینچی مشکی و تایرهای DuraTrac شرکت Goodyear مجهز است. از دیگر موارد قابل‌توجه بدنه می‌توان به رکاب‌های آفرود، کاپوت مفهومی، پله ویژه قسمت بار موپار، سراگزوزهای 5 اینچ مشکی براق موپار و یک میله در قسمت بار با 5 چراغ LED پنج اینچی نصب شده روی آن اشاره کرد. داخل کابین شاهد مواردی مانند یک کیت پدال مفهومی، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و کفپوش‌های چهارفصل هستیم. روی‌هم‌رفته، کانسپت رم ریبل بیش از 200 قطعه موپار روی خود دارد.

از سوی دیگر، کانسپت رم 1500 Big Horn را می‌توان دقیقاً نقطه مقابل ریبل به‌حساب آورد. جالب است بدانید شرکت ارتفاع سیستم تعلیق آن را تقریباً 5 سانتی‌متر کاهش داده است. رینگ‌های 22 اینچی مشکی براق ظاهری بسیار جذاب به بیگ هورن داده‌اند. یکی از بخش‌های قابل‌توجه در طراحی ظاهری خودرو کاور قسمت بار موپار به رنگ مشکی براق است. این کانسپت قدرت موردنیازش را از پیشرانه هشت سیلندر خورجینی هِمی 5.7 لیتری مجهز به کیت Mopar Ram Airflow تامین می‌کند.

تمام نشان‌های رم و بیگ هورن روی خودرو مشکی براق هستند. در رنگ‌آمیزی بدنه این خودرو از دو رنگ مشکی و نقره‌ای استفاده شده است. داخل کابین، کانسپت بیگ هورن مانند مدل ریبل به کفپوش‌های چهارفصل، کیت پدال مفهومی و چند مورد دیگر مجهز است.

در نمایشگاه امسال سِما منتظر رونمایی‌های جذابی می‌توانیم باشیم و قطعاً، موپار با محصولات زیادی به‌غیراز این دو مدل کانسپت به لاس‌وگاس خواهد آمد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها