کد خبر : 3089

قیمت هیوندای توسان 2019 اعلام شد

قیمت هیوندای توسان 2019 اعلام شد

شرکت هیوندای قیمت یکی از خودروهای جدید خود را اعلام کرد. قیمت هیوندای توسان 2019 از 23,200 دلار شروع می‌شود.

به گزارش خودروتک، در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک  در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از مدل فیس‌لیفت هیوندای توسان با نام توسان 2019 بودیم. این خودرو تغییرات کمی را در طراحی خود تجربه کرده است؛ با این حال از سیستم‌های امنیتی جدیدی بهره می‌برد. علاوه بر این تغییرات، شاهد حضور موتورهای جدیدی در این خودروی کره‌ای هستیم. هیوندای تصمیم گرفته موتور 1.6 لیتری توربوشارژر را از این خودرو حذف کند و به عنوان جایگزین آن، از یک موتور تنفس طبیعی 4 سیلندر با حجم 2.4 لیتر در هیوندای توسان 2019 استفاده کند.

امروز شرکت هیوندای قیمت مدل 2019 خودروی توسان را اعلام کرده است. علاوه بر قیمت‌های این محصول، شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با تریم‌های مختلف هیوندای توسان 2019 نیز هستیم. این خودرو در تمام تریم‌های خود از سیستم امنیتی هیوندای با نام SmartSense بهره می‌برد. این سیستم امنیتی سیستم جلوگیری از تصادف در جلو، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم هشدار به راننده را شامل می‌شود. این خودرو در تمام نمونه‌های خود از ترمز پارک الکترونیکی بهره می‌برد و همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی رنگی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید Auto است.

مدل پایه هیوندای توسان 2019 تحت تریم SE با قیمت پایه 23,200 دلار به فروش می‌رسد. هیوندای برای این تریم، یک موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر در نظر گرفته که قادر به تولید 164 اسب بخار قدرت و 204 نیوتون متر گشتاور است. در صورتی که خریداران خواهان پرداخت مبلغ بیشتری باشند، می‌توانند تریم Value این خودروی کره‌ای را سفارش دهند.

تریم Value هیوندای توسان 2019 با قیمت پایه 24,650 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در این تریم شاهد حضور قابلیت‌هایی مانند سیستم شناسایی نقاط کور، سیستم استارت و استاپ دکمه‌ای، هیوندای Blue Link و تنظیم صندلی راننده در 8 جهت هستیم. نمونه گران‌تر این خودروی کره‌ای، تریم SEL به موتور 2.4 لیتری مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 181 اسب بخار و گشتاوری برابر با 237 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

تریم SEL این خودرو با قیمت پایه 25,600 دلار به فروش می‌رسد. در صورتی که راننده خواهان تصاحب نمونه‌ای مجهز به سیستم چهار چرخ محرک باشد، باید 1400 دلار مبلغ بیشتری به شرکت هیوندای پرداخت کند. تمام تریم‌های هیوندای توسان 2019 بدون توجه به موتور مورد استفاده در آن‌، به جعبه دنده 6 سرعته خودکار مجهز می‌شود.

هیوندای توسان 2019 در بالاترین تریم خود با نام Ultimate در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این تریم دارای قیمت پایه 31,550 دلار بوده و از قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با تریم‌های دیگر بهره می‌برد. این تریم علاوه بر قابلیت‌های تریم‌های قبلی خود، دارای سیستم شناسایی عابر پیاده، سیستم افزایش نور چراغ‌ها، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، سیستم تهویه صندلی‌های جلو، سیستم گرم‌کن صندلی‌های عقب و سیستم ناوبری به همراه یک نمایشگر 8 اینچی نیز است. هم‌ اکنون این خودرو برای خرید در اختیار نمایندگی‌های هیوندای قرار گرفته است.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها