کد خبر : 2926

برنامه عجیب فورد برای نمایشگاه SEMA

برنامه عجیب فورد برای نمایشگاه SEMA

گفته می‌شد که فورد موتورز آمریکا برای نمایشگاه سِما امسال در لس‌آنجلس قصد دارد 5 نمونه از کانسپت‌های خیره‌کننده خود را تدارک ببیند؛ اما اکنون خبر می‌رسد یک شرکت تیونینگ به اسم United Pacific با انتخاب یک فورد دیگر، سبد محصولات این شرکت را به کلی تغییر داده است.

به گزارش خودروتک، کانسپت‌های پنج‌گانه فورد در نمایشگاه امسال SEMA را فراموش کنید؛ جذاب‌ترین فورد سما اینجاست! با حضور یک نمونه چشم‌گیر از فورد Bronco‌ مدل 1966 دنیای شاسی‌بلندهای کلاسیک بار دیگر خبرساز می‌شود. یونایتد پاسیفیک، نهایت تلاش خود را کرد تا به سنت طراحی برونکو متعهد باشد؛ اما ناچار بود که برای بهبود سیستم تعلیق سراغ فنربندی کمپانی Fox برود. اضافه شدن سپرهای ضدضربه استیل چهره این آفرود را باوقارتر کرده است.

باور نخواهید کرد اگر بدانید برای این آمریکایی از تایرهای 33 اینچی شرکت بی اف گودریچ مدل KM2 استفاده شده است. سیستم ترمز نیز با کمک دیسک‌های ویلوود بهینه‌سازی شده است.

یونایتد پاسیفیک می‌گوید برای برونکوی جدید از پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل استفاده خواهد کرد. ولی تاکنون اطلاعاتی درباره خروجی آن منتشر نشده است. این را می‌دانیم که پیشرانه فوق، نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده حرفه‌ای 4R70W فورد که آن را پیش‌تر روی ماستنگ و اکسپدیشن دیده بودیم، منتقل می‌کند. هم‌چنین در اقدامی حرفه‌ای، از یک جعبه‌دنده کمکی از نوع Atlas 2‌ نیز به منظور بهبود کارایی سیستم چهار چرخ متحرک استفاده خواهد شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها