کد خبر : 2827

ویرایش مسابقه ای تویوتا سوپرا لو رفت

ویرایش مسابقه ای تویوتا سوپرا لو رفت

تویوتا هنوز از مدل سوپرا رونمایی نکرده است ولی نسخه مسابقه ای این خودرو در حال تست در پیست نوربرگرینگ دیده شده است.

به گزارش خودروتک، تویوتا هنوز از مدل سوپرا رونمایی نکرده است ولی نسخه مسابقه ای این خودرو در حال تست در پیست نوربرگرینگ دیده شده است.

مهندسان تست کننده این خودرو تلاشی برای پنهان کردن محتویات کاپوت از چشم تیزبین عکاسان جاسوسی نکرده اند بنابراین تصاویر داخل کاپوت این خودرو نیز به بیرون درز کرده است.

فضای داخلی کاپوت این خودرو چندان مرتب به نظر نمی رسد و پر از لوله های باریک و قطعات عجیب است و نام تویوتا هنوز بر روی پیشرانه قرار نگرفته است.

این خودرو در پیست نوربرگرینگ همراه با پورشه GT۳، GT۴ ، نسخه مسابقه ای آئودی و خودرو مسابقه ای مرسدس بنز AMG GT در حال تست و مسابقه دیده شده است .

فضای داخلی کابین این خودرو نیز از دوربین عکاسان پنهان نمانده و تصاویر واضحی از داخل آن نیز دیده می شود.کنسول و داشبورد این خودرو بسیار شبیه به خودرو های ب ام و به نظر می رسد و موس و کلید حالت های رانندگی کاملا خودرو های کمپانی ب ام و را یاد آور می شود.

تاریخ رونمایی نسخه مسابقه ای تویوتا سوپرا هنوز مشخص نشده است ولی نسخه معمولی این خودرو به احتمال زیاد در نمایشگاه خودرو دیترویت در ژانویه رونمایی خواهد شد.

پوشش استتاری به کار رفته در بدنه کار خود را که همان پنهان کردن جزئیات طراحی بدنه‌ی کوپه‌ی سوپرا است به خوبی انجام داده اما با این وجود هم می‌توان طراحی گیرای این خودرو را تشخیص داد. از جمله ویژگی‌های الهام گرفته می‌توان به ورودی‌های خنک کننده، سقف ویژه، بال‌های آئرودینامیک و دیفیوزر عقب و چراغ بسیار جذاب برگرفته از مسابقات لو مان اشاره کرد. این امر پیش‌بینی پذیر بود زیرا این تویوتا ویرایش مسابقه‌ای سوپرا است.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها