کد خبر : 1802

اختصاصی خودروتک؛

آخرین اطلاعات از ب‌ ام و X7

آخرین اطلاعات از ب‌ ام و X7

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند خانواده Xهای ب‌ام‌و تا چندی دیگر رونمایی خواهد شد. نخستین تیزر رسمی این آلمانی اطلاعات جالبی را حاوی خود دارد.

به گزارش خودروتک، تا چند روز دیگر جدیدترین محصول خودروسازان باواریا راهی بازار می‌شود. شاسی‌بلندی تنومند به اسم ایکس7. خودرویی که در آستانه پرده‌برداری‌ رسمی از آن، با چند تیزر پی به ماهیت بصری آن برده‌ایم. آنچه در این تصویر می‌بینیم، چهره‌‌ای است باابهت با چراغ‌های تمام LED که به نظر می‌رسد چیزی است مانند فرمت گرافیکی آخرین نسخه X3.

ب ام و X7

البته حدس زدن چهره ایکس7 جدید نمی‌توانست کار سختی باشد. چراکه ماه پیش تصاویر پتِنت (پیش نمایش اختراع) این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت و چهره کلی این ب‌ام‌و تقریبا مشخص شد. مدتی بعد از آن نیز جاسوسان صنعتی تصاویر دقیقی از کابین آن مخابره کردند که یک پیشرفت اساسی را نسبت به تمام اعضای خانواده X نشان می‌داد. اکنون بیش از هر زمان دیگری شاهد بهره‌گیری ب‌ام‌و از المان‌های دیجیتال روی این خودرو هستیم. یعنی حتی از نسخه جدید «سری 8» نیز بیشتر و فراتر.

ب ام و X7

درباره مشخصات فنی این خودرو نیز کارشناسان این احتمال را می‌دهند که ایکس7 مانند نمونه مفهومی‌اش دارای یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر Vشکل دو توربو باشد. البته در آخرین نفس‌های مدل‌های دیزلی می‌تواند حضور یک نمونه 3 لیتری شش سیلندر خطی گازوئیل‌سوز را مطمئن باشیم. اما هنوز میزان قدرت و گشتارو هیچ‌یک از مدل‌ها منتشر نشده است.

ب ام و X7

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها