کد خبر : 1637

اختصاصی خودروتک؛

لندروور با موتور شورولت کوروت

لندروور با موتور شورولت کوروت

این شاسی‌بلند قرار است که مانند یک جگوار اسپرت، چابک و مانند یک هامر آفرود باشد. ترکیبی از غرور انگلیسی و جنون آمریکایی.

به گزارش خودروتک، باز هم شرکت تیونینگ ECD از شرق آمریکا یکی از آن پروژه‌های خاص خود را رو کرد. گفته می‌شد که برای ماه‌ها خبری از فعالیت‌های این مجموعه نبود. اکنون مشخص شده که مهندسان ئی.دی.سی روی شاسی‌بلندی منحصر به فرد کار می‌کرده‌اند. آنچه در ظاهر امر پیداست، یک لندروور دیفندر است. اما نکته طلایی اینجاست که این لندروور حالا به پیشرانه پرتوان یک شورولت کوروت مجهز شده است.

لندروور دیفندر

حتی تصور اینکه چگونه می‌توان پیشرانه سنگین یک عضلانی آمریکایی را درون سینه بزرگ یک آفرود انگلیسی گنحاند، ترسناک است. همه‌چیز ابتدا از انتخاب شاسی شروع شد. به نظر تیونر شاسی مدل D110 مناسب‌ترین گزینه برای کار بود. چراکه پیش‌تر شرکت معروف Kahn‌ نیز روی آن بهینه‌سازی‌هایی را انجام داده بود. حضور رینگ‌های 20 اینچی بهترین تغییری بود که می‌شد در ظاهر این لندروور ایجاد کرد. داخل کابین نیز به سبک کلاسیک‌های دهه 70 با چرم تیره طراحی شده است.

لندروور دیفندر

اما قسمت مهم این خودرو یعنی پیشرانه. جایی که باید خود را برای رویارویی با یک قلب 6.2 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 430 اسب‌بخار آماده کنیم. این قوای محرکه برای بهره‌گیری از بهترین توانایی‌اش به سیستم اگزوز Borla‌ متصل شده است. بد نیست بدانید لندروور دیفندر D110‌ به صورت استاندارد زیر کاپوت خود از یک پیشرانه ۵.۳ لیتری هشت سیلندر Vشکل با ۳۲۰ اسب بخار قدرت در ترکیب با یک جعبه‌دنده ۶ سرعت اتوماتیک بهره می‌گرفت.

لندروور دیفندر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها