کد خبر : 10682

لکسوس جدید با لاستیک هایی مثل کفش‌ نایکی

لکسوس جدید با لاستیک هایی مثل کفش‌ نایکی

یکی از پرفروش‌ترین کتانی‌های اسپرت در کلاس اسنیکرز، مدل Air Force 1 برند Nike‌ بود. کفش‌هایی اسپرت که اغلب به دلیل رنگ سفید یکدست مشهور بودند. در همین راستا لکسوس اقدام به معرفی کراس اور جدید خود به اسم UX کرده که با الگو گرفته از همین کفش‌ها، به تایرهایی سفید رنگ با طراحی منحصربه‌فرد مجهز شده است.

به گزارش خودروتک، جان الیوت با الهام از کفش‌های Air Force 1، تایرهایی سفید رنگ برای لکسوس UX طراحی کرده تا این کراس اور در هفته مد نیویورک حضور پیدا کند.“این پروژه ماحصل همکاری لکسوس و جان الیوت، یکی از طراحان برند نایکی است. خودروی فوق که به‌عنوان بخشی از رویداد هفته مُد نیویورک به شمار می‌رود، هم این برند لوکس ژاپنی را معروف و هم راه را برای محبوبیت UX‌ تازه‌وارد هموار می‌کند.

استفاده از رنگ سفید تمام هنر طراح نبوده است. فرم نقوش روی سطح بیرونی تایر نیز الگویی از نسخه اصلی کفش‌های اسپرت نایکی بوده است. چرم مصنوعی سفیدرنگی که روی رینگ‌های 18 اینچی این کراس اور زیبا را پوشانده است، نه فقط اشاره‌ای جذاب به پاپوش‌های اسپرت دارد بلکه دقت طراح در اجرای ریزه‌کاری‌ها را نیز گوشزد می‌کند.

معاون اجرایی بخش مارکتینگ لکسوس درباره این خودرو می‌گوید: «این اولین لکسوس است که برای شهر طراحی و مهندسی شده است. آنچه ما در نظر داشتیم، ساخت خودرویی بود که با مد روز جامعه هم‌خوانی داشته باشد.»

این برای اولین‌بار نیست که شاهد همکاری یک برند خودروسازی با برندهای پوشیدنی هستیم. پیش‌تر فیات در همکاری با گوچی مدل ویژه فیات 500 Gucci ادیشن را رونمایی کرده بود. سال گذشته نیز شاهد آن بودیم که مک‌لارن وسایل لوکسی را در همکاری با برند Belstaff‌ تولید کرد. لکسوس تا این لحظه اطلاعاتی درباره زمان، قیمت و نحوه فروش این خودرو اعلام نکرده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها