کد خبر : 10362

جدیدترین اطلاعات از رنو کپچر 2020

جدیدترین اطلاعات از رنو کپچر 2020

پس از چند سال حضور و فروش موفق کپچر در بازار خودروی اروپا، اکنون رنو قصد دارد با عرضه نسل دوم این خودرو نه تنها به موفقیت‌های آن تداوم بخشد بلکه کپچر را به مرتبه‌ای بالاتر از قبل ارتقا دهد.

به گزارش خودروتک، گویا رنو تصمیم دارد از این برتری مدل کپچر یعنی ابعاد بیشتر در جهت بهبود قوای فنی استفاده کرده و پیشرانه‌ای پلاگین هیبرید در این خودرو نصب کند.

در حال حاضر نسل دوم کپچر که بر روی پلتفرم کاملاً جدید این شرکت یعنی CMF-B ساخته شده، در حال گذراندن آزمایش‌های مختلف تحت نظر مهندسان شرکت سازنده است. نسل جدید مدل محبوب کلیو که به تازگی معرفی شده است نیز براساس همین پلتفرم ساخته شده اما انتظار می‌رود که در کپچر شاهد فضای بیشتری باشیم.

گویا رنو تصمیم دارد از این برتری مدل کپچر یعنی ابعاد بیشتر در جهت بهبود قوای فنی استفاده کرده و پیشرانه‌ای پلاگین هیبرید در این خودرو نصب کند که از باطری 9.8 کیلووات ساعتی بهره می‌گیرد.این مجموعه مدل جدید کپچر را قادر می‌سازد تا سقف 50 کیلومتر مسافت را به صورت کاملاً برقی طی کند. شنیده‌ها از احتمال عرضه یک پیشرانه دیزل به همراه سیستم هیبرید خفیف نیز خبر می‌دهند.

غیر از این موارد احتمالی، دو پیشرانه یک لیتری توربو با دو قدرت متفاوت و یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی نیز روی این خودرو نصب خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود در نسل دوم کپچر شاهد نصب پیشرانه جدید بنزین‌سوز 1.3 لیتری که مدتی پیش با همکاری میان رنو-نیسان و دایملر طراحی شده نیز باشیم.

انتظار می‌رود در فضای کابین نسل دوم کپچر مشابه آنچه در نسل جدید کلیو دیده‌ایم، شاهد طراحی بهتر اجزا در کنار کیفیتی کاملاً برتر از قبل باشیم. این مورد شامل فناوری‌های استفاده شده در کابین نیز خواهد بود بدین معنی که صفحه آمپر دیجیتال و صفحه اطلاعات سرگرمی بزرگتر از قبل (که ابعادش به 9.3 اینچ می‌رسد) را در این خودرو مشاهده خواهیم کرد.همانطور که قبلاً اشاره شد کیفیت مواد نیز بسیار بهتر از قبل خواهد بود و ابعاد فضای داخلی به گونه‌ای بازنگری شده تا جای بیشتری برای سرنشینان ایجاد شود.

در کنار این‌ها، فناوری‌های جدید دستیار راننده نیز جایگاه مهمی در نسل دوم کپچر دارند که مهمترین آن‌ها را می‌توان فناوری نیمه خودران دانست که برای اولین بار در خودرویی شاسی بلند با این ابعاد نصب شده است.

انتظار می‌رود مدتی پس از معرفی رسمی نسل جدید رنو کلیو، نسل دوم کپچر نیز در زمانی حوالی تابستان سال جاری معرفی شده و فروش آن از اواخر امسال آغاز شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها