کد خبر : 10355

کامیون برقی نیکولا از راه می رسد

کامیون برقی نیکولا از راه می رسد

براساس اعلام کارشناسان این کمپانی، هیدروژن بهترین سوخت برای حرکت در مسافت‌های طولانی است و خودروهای نیمه الکتریکی برای مسافت‌های شهری و کاربردهایی با "حساسیت کمتر به وزن" مناسب‌ترند.

به گزارش خودروتک، کمپانی خودروسازی نیکولا اعلام کرد که در اوایل ماه آوریل از دو کامیون هیدروژنی و تمام الکتریک خود در "همایش جهانی  نیکولا 2019" رونمایی خواهد کرد.

در این رویداد نسخه کامل از نمونه الکتریکی "نیکولای 2" با قابلیت عملکردهای ویژه و یک نسخه اولیه از "نیکولای Tre" در موقعیت ثابت به نمایش درخواهد آمد.

کامیون‌های پاک نیکولا در راه ورود به جاده‌های جهان

برخلاف اکثر شرکت‌های حمل و نقل که به صورت انحصاری به دنبال توسعه نیمه الکتریکی‌ها به عنوان منبع جایگزین انرژی حرکتی هستند، شرکت حمل و نقل نیکولا تمرکز خود را روی منابع الکتریکی- هیدروژنی قرار داده است.

براساس اعلام کارشناسان این کمپانی، هیدروژن بهترین سوخت برای حرکت در مسافت‌های طولانی است، و خودروهای نیمه الکتریکی برای مسافت‌های شهری و کاربردهایی با "حساسیت کمتر به وزن" مناسب‌ترند.

کامیون‌های پاک نیکولا در راه ورود به جاده‌های جهان

در حالیکه هر دو مدل "2" و " Tre" در فرم‌های الکتریکی و هیدروژنی فروخته می‌شود، اما نیکولا انتظار فروش 50 برابری مدل‌های هیبریدی هیدروژن – الکتریکی محصولات خود را دارد.

نیکولای چشم‌گیر  Tre به صورت آنلاین در نوامبر 2018 و در چند مدل ویژه با قدرتی بین 500 تا 1000 اسب‌بخار و  قابلیت طی مسافتی بین 500 تا 1000 کیلومتر رونمایی شد. این خودرو ویژه اروپا طراحی شده و کوچکتر از مدل‌های 1 و 2 هستند.

کامیون‌های پاک نیکولا در راه ورود به جاده‌های جهان

نیکولا قصد دارد تا پایان سال 2028 بیش از 800 پایگاه سوخت هیدروژنی را در سراسر آمریکا و کانادا ایجاد کند.


منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها