کد خبر : 10340

مدل 2021 رولزرویس گوست تست شد

مدل 2021 رولزرویس گوست تست شد

تنها 18 ماه پس از معرفی نسل جدید رولزرویس فانتوم، به نظر می‌رسد این شرکت سازنده خودروهای لوکس اکنون در حال بررسی و آزمایش بر روی نمونه‌ای از نسل جدید مدل گوست است.

به گزارش خودروتک، بعید نیست در نسل جدید رولزرویس گوست به غیر از پلتفرم مشترک، شاهد استفاده از پیشرانه دوازده سیلندر 6.75 لیتری توئین توربو مدل فانتوم نیز باشیم.

آن‌گونه که از شواهد برمی‌آید، نسل جدید گوست که در سال 2021 معرفی خواهد شد روی پلتفرم مدل فانتوم شکل گرفته اما از طول کلی این پلتفرم کاسته شده تا برای استفاده در خودرویی کوچکتر از فانتوم همچون گوست مناسب باشد.

هرچند که در تصاویر انتشار یافته، بدنه رولزرویس گوست تحت آزمایش با پوشش شطرنجی پوشیده شده اما تاحدی می‌توان حدس زد که شکل ظاهری آن واجد چه ویژگی‌هایی خواهد بود چراکه چراغ‌های جدید و بزرگ خودرو به همراه جلوپنجره جدید تاحدی از زیر پوشش‌های استتاری خارج شده‌اند. تغییرات در نمای عقب خودرو بسیار محدود بوده و تنها به نصب بامپر سفارشی و چراغ‌های متفاوت از قبل محدود می‌شود.

همانطور که گفته شد نمای ظاهری این خودرو چندان با مدل‌های پیشین متفاوت نیست اما در فضای کابین شاهد تغییرات مهمی هستیم. یکی از مهمترین تغییرات نصب سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی است که موجب شده داشبورد طرحی بسیار خاص داشته باشد، مشابه آنچه در مدل فانتوم نصب شده است.

در حال حاضر تمام نسخه های رولزرویس گوست با پیشرانه دوازده سیلندر 6.6 لیتری توئین توربو عرضه می‌شوند که 562 اسب‌بخار قدرت و 780 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. البته در صورت سفارش مدل قوی‌ترBlack Badge، این اعداد تا 604 اسب‌بخار و 840 نیوتن‌متر افزایش خواهد یافت.

در هرحال مدل فعلی گوست تا سال 2021 با تغییراتی جزئی در خط تولید باقی خواهد ماند اما بعید نیست در نسل جدید به غیر از پلتفرم مشترک با فانتوم، شاهد استفاده از پیشرانه دوازده سیلندر 6.75 لیتری توئین توربو مشترک با این مدل نیز باشیم.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها