کد خبر : 10078

آغاز فروش محصول جدید نیسان + قیمت

آغاز فروش محصول جدید نیسان + قیمت

نیسان روگ 2020 در نمایشگاه خودروی شیکاگو به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی کراس اوور از طراحی جذابی بهره می برد.

به گزارش خودروتک، نیسان جدیدترین زبان طراحی خود را برای خودروی نیسان روگ 2020 مورد استفاده قرار داده است. این خودروی کراس اوور از سپر جلوی جدیدی بهره می برد و چراع های آن بازطراحی شده اند. این محصول از نظر ظاهری در مقایسه با نمونه کنونی خود جذاب تر است.

نیسان روگ 2020 علاوه بر تغییرات ظاهری به سیستم امنیتی Safety Shield 360 نیز مجهز شده است. این قابلیت شامل سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم شناسایی نقاط کور و سیستم نوربالا به صورت خودکار می شود.

در حالی که نیسان ظاهر این خودرو به همراه سیستم های امنیتی آن را بهبود بخشیده است، موتور مورد استفاده در این کراس اوور بدون تغییر باقی مانده است. این خودرو همچنان از یک موتور 2.0 لیتری بهره می برد.

بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو منتظر حضور موتور 4 سیلندر خطی 2.5 لیتری مورد استفاده در نیسان آلتیما 2019 در روگ 2020 بودند؛ با این حال نیسان همچنان یک موتور 141 اسب بخاری را برای این خودرو در نظر گرفته است. موتور 2.5 لیتری آلتیما قدرتی برابر با 188 اسب بخار تولید می کند.

نیسان روگ 2020 تنها در یک نسخه مجهز به گیربکس CVT به بازار عرضه می شود. خریداران می توانند این کراس اوور را به صورت محور جلو و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهند. استفاده از موتور ضعیف در این خودرو می تواند بسیاری را از خرید آن منصرف کند.

این خودروی ژاپن از پاییز سال جاری میلادی در اختیار نمایندگی های آن قرار می گیرد. در حال حاضر نیسان قیمت مدل 2020 نیسان روگ را اعلام نکرده است؛ با این حال انتظار می رود قیمت آن با نسل کنونی یکسان باشد. هم اکنون خریداران می توانند نیسان روگ اسپرت را با قیمت پایه 22,240 دلار سفارش دهند.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها