کد خبر : 1004

آخرین اطلاعات از مرسدس بنز کلاس SL مدل 2020

آخرین اطلاعات از مرسدس بنز کلاس SL مدل 2020

مرسدس بنز به دنبال معرفی نسل جدید خودروهای کلاس SL است. شایعات به کاهش وزن و افزایش سرعت این خودرو اشاره می‌کنند.

به گزارش خودروتک، مرسدس بنز در حال توسعه نسل جدید خودروهای کلاس SL با وزن سبک‌تر و سرعت بالاتر است. بر اساس گزارش‌ها، نسل آینده مرسدس بنز کلاس SL در سال 2020 به بازار عرضه می‌شود. به تازگی وب‌سایت Autocar اطلاعاتی را در رابطه با این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. 

بر اساس اعلام این وب‌سایت، نسل هشتم خودروهای کلاس SL به سقف پارچه‌ای مجهز می‌شود. نسل کنونی و قبلی این خودرو از سقف فلزی بهره می‌برند. مدل 2020 مرسدس بنز کلاس SL بر اساس پلتفرم جدید این کمپانی آلمانی توسعه پیدا می‌کند. انتظار می‌رود در توسعه این خودرو شرکت AMG نیز مشارکت داشته باشد. نسل آینده مرسدس بنز کلاس SL در مقایسه با نسل کنونی خود وزن کمتری خواهد داشت. 

بیشتر بخش‌های بدنه این خودرو مانند نسل آینده مرسدس بنز GT جنس آلومینیومی خواهد داشت. این دو خودرو ویژ‌گی‌های مشترک زیادی شامل سیستم تعلیق، سیستم فرمان، سیستم هیبریدی و باتری 48 ولتی دارند. یکی از نمونه‌های این خودرو به جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه مجهز شده و قدرت تولیدی موتور آن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

پلتفرم MSA یا Modular Sports Architecture بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را در مقایسه با نسل کنونی برای مدل 2020 خودروهای مرسدس بنز کلاس SL در پی دارد. این پلتفرم باعث کاهش کلی وزن خودرو و همچنین بهبود توزیع وزن میان محورهای چرخ این خودرو می‌شود. منبعی ناشناخته به وب‌سایت Autocar اعلام کرده که این پلتفرم جدید آزادی عمل بیشتری را برای شرکت مرسدس بنز به همراه دارد. 

فاصله بین محور جلو و جلوپنجره نسل آینده خودروهای مرسدس بنز کلاس SL به وسیله پلتفرم MSA افزایش پیدا می‌کند. به علت استفاده از سقف پارچه‌ای برای این خودرو، شرکت مرسدس بنز محدودیت چندانی برای ارتفاع آن ندارد و می‌تواند با آزادی بیشتری مدل 2019 خودروهای کلاس SL را طراحی کند. 

مرسدس بنز تغییرات زیادی را در بخش فنی این خودرو ایجاد می‌کند. بالاترین نسخه این خودرو، SL63 به موتور 8 سیلندر و سیستم هیبریدی مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد این شرکت آلمانی قصد دارد یک مدل جدید به خودروهای کلاس SL اضافه کند. منبع منتشر کننده این اطلاعات به این موضوع اشاره کرده که امکان توسعه نسخه‌ای از این خودرو مجهز به سقف فلزی نیز وجود دارد. در حال حاضر نمی‌توان این اطلاعات را تایید کرد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها