کد خبر : 10480

موتو جی پی/ موتورسیکلت فصل 2019 تیم کی تی ام رونمایی شد

موتو جی پی/ موتورسیکلت فصل 2019 تیم کی تی ام رونمایی شد

کی تی ام آخرین کمپانی سازنده ای بود که از موتورشان به همراه موتور تیم دوم آن ها یعنی تک3 برای فصل 2019 موتوجی پی رونمایی کردند.

به گزارش خودروتک، طرح موتور اصلی کی تی ام ردبول تقریبا بدون تغییر نسبت به طرح 2018 است. کی تی ام در 2019، سومین فصل حضور پیاپی خود در موتوجی پی را تجربه خواهد کرد و این تیم برای فصل آینده یوهان زارکو را جانشین بردلی اسمیت کرده است. زارکو به همراه هم تیمی اش، پول اسپارگارو در روز پایانی تست های پیش فصل سپانگ در مکان هفدهم و هجدهم جدول قرار گرفتند.

تک3 که برای فصل آینده توانست اسپانسری ردبول را بدست آورد و همین باعث شده تا این موتور از لحاظ ظاهری کاملا شبیه ماشین فرمول یک تورو روسو باشد و از سیاه و سفید به آبی، نقره ای و نارنجی تغییر رنگ دهد.

میگل اولیویرا

میگل اولیویرا – تک3 کی تی ام

حافظ سیارین برای دومین فصل متوالی در تیم تک3 کی تی ام ماندنی شده و میگل اولیویرا از رقابت های موتو2 به این تیم برای فصل 2019 موتوجی پی اضافه شده است.

توماس اوبرال، مدیر موتوراسپورت ردبول نیز در این مراسم عنوان که این شباهت بین تک3 و تیم دومشان در فرمول یک اتفاقی نبوده و او امیدوار است که مانند سباستین فتل، دنیل ریکاردو و مکس ورشتپن، موتورسواران با درخشش در تیم تک3 کی تی ام بتوانند به تیم اصلی ردبول کی تی ام راه پیدا کنند.

دنی پدروسا و میکا کالیو موتورسواران تست کی تی ام خواهند بود.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها