کد خبر : 8753

سونامی نقل و انتقالات استقلال در راه است

سونامی نقل و انتقالات استقلال در راه است

درست پس از مصدومیت همام طارق رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال از خرید‌های احتمالی این باشگاه رونمایی کردند تا از فشار هواداران کاسته شود.

طبق اعلام نابع آگاه از باشگاه استقلال، مدیران این تیم با اسماعیل گُنکالوِس مهاجم ۲۷ ساله پرتغالی-گینه ای به تواق نهایی رسیده‌اند و این بازیکن طی روزهای آینده برای پیوستن به این تیم راهی تهران خواهد شد.

البته طی روزهای اخیر شایعاتی نیز در خصوص پیوستن یک بازیکن تونسی به استقلال شنیده شد که مسئولین این باشگاه این موضوع را تکذیب کردند.

پرونده حضور امید نروزافکن به استقلال نیز همچنان باز است و کاپیتان تیم ملی امید به احتمال زیاد پس از توافق مدیران شارلوا و استقلال در نیم‌فصل دوم دوباره پیراهن آبی را برتن خواهد کرد.

بنا بر اعلام هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال، تمامی اتفاقات فوق زمانی رخ خواهد می‌دهد که باشگاه ابتدا پول بازیکنان خود را بدهد.

یکی دیگر از موضوعاتی که هواداران استقلال را در این سیاه زمستانی بسیار نگران کرده مطالبات باشگاه بابت خرید بازیکنانی چون تبریزی و شجاعیان است که باعث شده باشگاه‌های ذوب آهن و ماشین سازی از استقلال به کمیته وضعیت بازیکنان شکایت کنند.

تنها نقطه امیدواری هواداران هم به قولی که مسئولین باشگاه چندی پیش درخصوص جذب بازیکنان خارجی باکیفیت دادند برمی‌گردد. گویا برخی مدیران به هواداران وعده داده‌اند در صورت شارژ شدن از سوی اسپانسر، بمب‌های خود را در نقل‌وانتقالات منفجر خواهند کرد.

منبع: ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها