کد خبر : 8711

سیر تا پیاز در مورد مهاجم آفریقایی مورد نظر استقلال

سیر تا پیاز در مورد مهاجم آفریقایی مورد نظر استقلال

اسماعیل گونکالوس مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال از گینه بیسائو به احتمال فراوان به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد.

اسماعیل گونکالوس از سال ۲۰۰۸ رسما فوتبال را از لیگ برتر فوتبال پرتغال آغاز کرد و در تیم "بواویشتا" و البته در تیم زیر ۱۹ سال رسما فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد و در ادامه به تیم زیر ۱۹ سال نیس فرانسه پیوست و از سال ۲۰۱۱ به تیم بزرگسالان منتقل شد.

اسماعیل گونکالوس مهاجم راست پای آفریقایی حدود ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای دارد و ۲۷ ساله است، او در طول این ۱۰ سال در لیگ‌های مختلف اروپایی و آسیایی در ۲۰۸ بازی حضور داشته که ۷۲ گل به ثمر رسانده است و در لیگ‌های پرتغال، فرانسه، قبرس، عربستان، یونان، اسکاتلند و ازبکستان سابقه بازی دارد. همچنین این بازیکن آمار ۱۱ پاس گل را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

قیمت این بازیکن در سال‌های حضورش در فوتبال حرفه‌ای لیگ‌های مختلف در بالاترین حد ممکن در لیگ پرتغال با ۹۰۰ هزار یورو بوده است و در پایین‌ترین سطح قیمتی با قرارداد ۳۶۰ هزار یورو به پاختاکور ازبکستان پیوسته است.

این بازیکن از فیزیک بالایی برخوردار است و با قد یک متر و هشتاد و چهار سانتی متر از قدرت سر زنی و دریبلینگ بالایی برخوردار است.

او علاوه بر پست مهاجم به عنوان وینگر چپ و راست هم استفاده می‌شود و این ۲ پست هم برای این بازیکن محتمل است.

همه اطلاعات در مورد مهاجم آفریقایی استقلال/ بی‌رحم در زمین فوتبال و مهربان در خانه

اسماعیل گونکالوس مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال از گینه بیسائو به احتمال فراوان به زودی با این تیم قرارداد می‌بندد نام رسمی او "اسماعیل روی تاوارز کروز سیلوا گونکالوس" به شمار می‌آید.

این بازیکن علاقه زیادی به خانواده دارد و اوقات فراغت خود را بیشتر با همسر و فرزندانش می‌گذراند.

9313660_647

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها