کد خبر : 8691

مبلغ قرارداد محسن مسلمان با ذوب آهن فاش شد

مبلغ قرارداد محسن مسلمان با ذوب آهن فاش شد

محسن مسلمان پس از عقد قرارداد گرانقیمت با باشگاه ذوب آهن و فسخ قرارداد راهی سپاهان اصفهان شد.

درآمد نجومی ستاره لیگ برتری در فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مسلمان، هافبک ۲۷ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و ... دارد و ابتدای لیگ هجدهم با عقد قراردادی یک ساله و یک سال مشروط به سبزپوشان اصفهانی پیوست، در فصل نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شد و به سپاهان رفت.

مسلمان فصل گذشته در پرسپولیس بازی می‌کرد، اما در پایان فصل در فهرست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و با نظر امید نمازی راهی ذوب آهن اصفهان شد و به نظر می‌رسید در این تیم به روز‌های اوجش بازگردد، اما این اتفاق رخ نداد و شنیده می‌شد این بازیکن در هفته‌های پایانی لیگ از سبزپوشان جدا می‌شود، اما این اتفاق سرانجام در تعطیلات نیم فصل رخ داد و مسلمان از جمع سبزپوشان جدا شد.

او در نیم فصل نخست در بیشتر بازی‌ها برای ذوب آهن بازی کرد، اما در طول نیم فصل نخست به مشکلاتی برخورد کرد و سپس تصمیم گرفت تا به سپاهان برود. طبق اعلام منابع آگاه از ذوب آهن، قرارداد ابتدای فصل او با ذوبی‌ها حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود و برای فسخ قرارداد با مسئولان باشگاه ذوب به توافق رسید تا پول نیم فصل حضورش در این تیم را دریافت کند که عدد هنگفتی برای هر بازی می‌شود.

مسلمان با حضور در سپاهان نیز قرارداد خوبی امضا کرد تا درآمد نجومی در فوتبال ایران داشته باشد. حال باید دید هافبک بازی‌ساز جوان و آقای پاس گل فصل گذشته لیگ برتر می‌تواند در سپاهان به روز‌های خوبش بازگردد یا خیر؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها