کد خبر : 10953

طارمی و الغرافه؛ پارادوکس تقابل با تیم های ایرانی!

طارمی و الغرافه؛ پارادوکس تقابل با تیم های ایرانی!

مهدی طارمی برخلاف تیم الغرافه، همواره مقابل تیم های ایرانی عملکرد خوبی داشته و در برابر ذوب آهن نیز موفق به گلزنی شد.

تیم الغرافه یک نیمه طوفانی را در برابر ذوب آهن سپری کرد اما پیروزی 2-0 یک نیمه ای پایان کار یاران طارمی نبود. الغرافه که با درخشش مهدی طارمی امیدوار به صعود شده بود، در نیمه دوم مغلوب شاگردان علیرضا منصوریان شد تا به ناکامی هایش مقابل تیم های ایرانی تداوم ببخشد.

الغرافه اولین بازی اش در تاریخ لیگ قهرمانان را مقابل صباباطری تهران برگزار کرد و در دوحه 2-0 به تیم صباباطری باخت، آن ها در ایران هم 4-1 مغلوب شدند تا از این رقابت ها کنار بروند. سال 2009 زردوآبی پوشان دوحه با نتیجه 3-1 در تهران به پرسپولیس باختند و حتی برد پرگل 5-1 در بازی برگشت هم نتوانست باعث نجات آن ها از حذف در مرحله گروهی شود. سال بعد الغرافه 3-0 به استقلال باخت و در بازی برگشت هم به تساوی 1-1 رسید. دو سال پس از آن نیز این تیم یک برد و یک باخت در مقابل سپاهان به دست آورد و بازهم نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

آن ها در سال های بعد نیز مقابل تیم های ایرانی قرار گرفتند که از جمله این تقابل ها می توان به شکست خانگی مقابل پرسپولیس اشاره کرد. البته الغرافه سال گذشته تراکتور را شکست داد که البته آن نتیجه هم یاران طارمی را از نجات نداد.

نتایج ضعیف الغرافه مقابل تیم های ایرانی در حالی رقم خورده که مهدی طارمی مهاجم این تیم در دو سال اخیر توانسته برابر تیم های ایرانی بدرخشد. فصل گذشته طارمی در دو بازی رفت و برگشت 3 گل به تراکتور زد و در بازی با ذوب آهن نیز یک گل به ثمر رساند اما بازهم الغرافه نتوانست از سد یک تیم ایرانی بگذرد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها