کد خبر : 10877

خداحافظ بشار رسن؟

خداحافظ بشار رسن؟

شنیدیم یک باشگاه از امارات، یک تیم قطری و همین‌طور یک تیم متمول شهرستانی ایران برای جذب بشار رسن ابراز علاقه کرده‌اند.

موضوع تمدید قرارداد بشار رسن مدت هاست به گوش می‌رسد، اما اتفاقی نمی‌افتد. بحث تمدید قرارداد بشار از دوران حضور حمیدرضا گرشاسبی مطرح شد و تا به امروز به سرانجامی نرسیده است.

قبل از جام ملت‌های آسیا عنوان شد بعد از اتمام این مسابقات و بازگشت هافبک عراقی به ایران بشار به همراه مدیر برنامه‌هایش پای میز مذاکره با پرسپولیسی‌ها نشسته و قراردادش را تمدید خواهد کرد، اما چنین نشد. بشار رسن با تأخیر به ایران بازگشت و چند تمرین را هم از دست داد تا مورد غضب برانکو قرار بگیرد. در ادامه هم مرد کروات این هافبک تکنیکی را روی نیمکت نشاند تا او را بدین ترتیب تنبیه کند.

این مسائل به علاوه مشکلات مالی تیم پرسپولیس دست به دست هم داد که پروژه تمدید قرارداد بشار رسن متوقف شود. در همین راستا شنیدیم یک باشگاه از امارات، یک تیم قطری و همین‌طور یک تیم متمول شهرستانی ایران برای جذب بشار ‌رسن ابراز علاقه کرده‌اند. البته این هافبک ۲۲ ساله علاقه دارد فوتبالش را در پرسپولیس دنبال کند و اولویتش این تیم است، اما بی‌پولی، مشکلات مالی و عدم تلاش مدیران برای تمدید قرارداد ممکن است باعث جدایی بشار رسن شود.

ناگفته پیداست پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به همه مهره‌های خود خاصه بشار رسن دارد که از تجربه خوبی در این رقابت‌ها برخوردار است. اگر پرسپولیس دیر بجنبد و یکی، دو ماه آینده را از دست بدهد شاید سرنوشتی متفاوت برای بشار رسن رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها