کد خبر : 10225

افزایش عجیب قیمت «دنبه» گوسفند!

افزایش عجیب قیمت «دنبه» گوسفند!

به دنبال افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، دنبه گوسفندی نیز افزایش قیمت عجیبی داشته است به طوری که قیمت هرکیلوگرم از این محصول ۳۶ هزار تومان به فروش می‌رسد .

در سایه افزایش قیمت انواع گوشت قرمز در بازار، قیمت دنبه گوسفندی نیز افزایش قیمت عجیب و غریبی یافته به طوری که قیمت هر کیلوگرم از این محصول در یکی از سایت های منتخب دولت برای عرضه اینترنتی گوشت تنظیم بازاری 36 هزار تومان قیمت گذاری شده است که هم قیمت گوشت تنظیم بازاری است.

بنابراین گزارش، قیمت گوشتهای تنظیم بازاری شامل 28 هزار و 500 تومان برای گوساله منجمد و 37 تا 39 هزار تومان برای گوشت شقه و نیم شقه گوسفند وارداتی است و گوشت ران گرم وارداتی نیز 49 هزار تومان به فروش میرسد.

مردم برای خرید این محصولات باید به فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار مراجعه کنند؛ هرچند توزیع این محصولات به دلیل تفاوت قیمت  مشخص با بازار آزاد با شرایط خاص و صف های طولانی برای خرید، مواجه شده است.

 برای کاهش  حجم این صف ها قرار شد که گوشتهای تنظیم بازاری در فضای مجازی عرضه شود اما عرضه گوشت های تنظیم بازاری به این شکل در هفته گذشته تنها 2 ساعت دوام آورد و موجودی فروشگاه های اینترنتی عرضه محصولات تنظیم بازاری تمام شد.  یکی از این سایتها  اما اعلام کرده است که از فردا دوباره برنامه توزیع گوشت تنظیم بازاری را آغاز میکند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها