کد خبر : 8523

برانکو به دنبال مثلث مرگبار نیم فصل دوم

برانکو به دنبال مثلث مرگبار نیم فصل دوم

برانکو ایوانکوویچ هنوز نتوانسته است برای رقابت‌های نیم‌فصل دوم، تکلیف خط حمله خود را مشخص کند.

آمادگی بالای بازیکنان فاز هجومی پرسپولیس در این روزها، برای برانکو ایوانکوویچ، دردسرهای تازه‌ای را ایجاد کرده است تا عمده زمان او صرف بررسی شرایط بازیکنان خط حمله خود شود و به دنبال نتیجه نهایی که هنوز حاصل نشده است، تصمیم خود را با آنالیز دستیارانش بگیرد.

پرسپولیس در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر که مصادف خواهد شد با آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا2019، بازیکنانی کارآمدی را برخلاف نیم‌فصل ابتدایی، در فاز هجومی در اختیار خواهد داشت، ستاره‌هایی همانند: مهدی شریفی، ماریو بودیمیر، مهدی ترابی و سروش رفیعی که قطعاً به افزایش قوای هجومی سرخ‌ها خواهند افزود، اما اینکه کدام ترکیب به سرخ‌ها کمک خواهد کرد تا بهترین نتیجه ممکن را حاصل کنند، جای بحث است!

نظر قطعی برانکو همچنان در سیستم 2-4-4 محبوبش، استفاده از علی علیپور در نوک پیکان خط حمله‌اش است و بیشترین درگیری ذهنی‌اش یافتن گزینه‌ای مناسب برای قرارگیری به عنوان زوج مکمل، در کنار علیپور می‌باشد! چرا که طبق آخرین شنیده‌ها، ایوانکوویچ خیلی علاقمند نیست تا به ماریو بودیمیر سریعاً میدان بدهد و از نگاه برانکو او هنوز برای حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها آماده نیست!

نظری که برانکو بر روی بودیمیر دارد، در ارتباط با مهدی شریفی نیز صدق می‌کند! پروفسور پرسپولیس در تئوری اولیه‌اش بسیار علاقمند است تا به سروش رفیعی در پست زوج مکمل علیپور بازی بدهد! ستاره‌ای که سخت تحت حمایت برانکو قرار دارد تا بدین شکل مهدی ترابی دیگر ستاره محبوب ایوانکوویج بتواند در پست وینگر چپ حاضر شود و نعمتی به پست وینگر راست متمایل شود و بشار رسن در پشت مهاجمین حاضر شود و ترکیب رویایی سرخ‌ها حاصل شود، هرچند که این ترکیب فرضیه اول پروفسور است و احتمالاً همچنان دیگر ایده‌ها را بررسی خواهد کرد!

منبع: ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها