کد خبر : 8513

رکورد افسانه ای علی دایی شکسته می شود؟

رکورد افسانه ای علی دایی شکسته می شود؟

امکان دارد رکورد اسطوره فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات شکسته شود.

پس از درخشش علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ امارات و زدن ۸ گل در یک تورنمنت، این رکورد تاکنون پا برجا مانده، اما امکان دارد تا معزعلی، مهاجم ۲۲ ساله قطری‌ها این رکورد را بشکند.

در صورتیکه معزعلی، مهاجم جوان قطری‌ها بتواند مقابل عراق گلزنی کند با ۸ گل زده در یک دوره به رکورد علی دایی در سال ۱۹۹۶ می‌رسد و می‌تواند با گلزنی‌های دیگر رکورد افسانه‌ای او را بشکند.

دیدار تیم‌های قطر و عراق، فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و از حالا ۳۰ ساعت تا آغاز آن بازی زمان باقی مانده است.

علی ۲۲ ساله عضو باشگاه الدحیل قطر است و مقابل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است و عملکرد فوق العاده او در این مسابقات سبب شده تا تیم‌های اروپایی خواستار جذب این بازیکن باشند.

معز در بازی‌های مرحله گروهی گل‌های زیادی به ثمر رساند، اما زدن ۴ گل در یک بازی (مقابل کره شمالی) سبب شد تا نام او بر سر زبان‌ها بیفتد.

البته اگر او تا پایان رقابت‌ها همراه با تیم ملی قطر حضور داشته باشد، احتمال دارد اختلافش را با علی دایی که با ۱۴ گل زده، آقای گل رقابت‌ها است، کم کند و حتی به این رکورد برسد.

الدور شاهمرادف با ۴ گل زده و سردار آزمون با ۳ گل در رده‌های بعدی برترین گلزنان جام ملت‌های آسیا قرار دارند. تیم ملی ایران شب گذشته (یکشنبه) با پیروزی مقابل عمان موفق شد به مرحله یک چهارم مسابقات راه پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها